پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
محمد شریعتمداری سال 92 نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود که در نهایت به نفع هاشمی رفسنجانی کناره گیری کرد که رد صلاحیت شد.حال اقدامات و چینش نیروها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط شریعتمداری نیز این تحلیل را که وی نگاهی جدی به انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 دارد، بیش از پیش قوی کرده است.

شعار سالمحمد شریعتمداری بعد از عملکرد نامطلوبش در وزارت صمت که وی را تا یک قدمی استیضاح پیش برد و سرانجام در یک فرار رو به جلو استعفا داد ، بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس و رفتن به وزارت کار اولین اقدامش انتشار اسامی هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه وزارت کار بود.

اسامی که منتشر شد، جنجال ها و انتقادات زیادی در پی داشت و لیست هیئت مدیره ها هر روز از یک منظر بررسی می شد. برنده انتشار لیست هیئت مدیره ها کسی نبود جز محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وی با شعار شفافیت و شفاف سازی توانست فضای منفی که علیه وی در وزارت صمت شکل گرفته بود را تبدیل به یک فضای مثبت کند.

اما این فضای مثبت و به اصطلاح ماه عسل محمد شریعتمداری دوام زیادی نداشت و نمایندگان مجلس در آستانه انتصاب " قبادی دانا" به ریاست سازمان بهزیستی علیه وی صف آرایی کردند، تحلیلگران سیاسی و نمایندگان اکنون به این رسیده اند که شاید انتشار لیست و گرفتن گارد شفافیت که فقط در حد انتشار لیست هیئت مدیره شرکت ها بود ، یکی از دلایلش انتخابات 1400 است.

محمد شریعتمداری سال 92 نیز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود که در نهایت به نفع هاشمی رفسنجانی کناره گیری کرد که رد صلاحیت شد.

حال اقدامات و چینش نیروها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط شریعتمداری نیز این تحلیل را که وی نگاهی جدی به انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 دارد، بیش از پیش قوی کرده است.

انتصابات این روزها در این وزارت خانه بیشتر از اینکه رنگ و بوی تخصصی داشته باشد سیاسی و تشکیلاتی است که از نمونه آنها می توان به حضور کبیری رئیس ستاد جوانان روحانی به عنوان معاون تعاون و وحید قبادی دانا با سفارش و حمایت محمد خاتمی و فتنه گران به ریاست سازمان بهزیستی اشاره کرد.

همچنین می توان به حضور افرادی همچون مصطفی حسنی طراح کلید به عنوان نماد انتخاباتی روحانی، محسن بهرامی اقدس مسئول ستاد وی در سال 92 ، علی احمدیان مسئول کمیته پشتیبانی ستاد روحانی به عنوان عضو هیئت مدیره فولاد مبارکه و یعقوب شجاعی برهان از مدیران اقتصادی آستان عبدالعظیم در کنار شریعتمداری اشاره کرد که همگی حاکی از چینش نیروهای انتخاباتی و مالی برای 1400 است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری دانا تاریخ انتشار 21 دی 97، کدخبر: 1446825، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
دیگه خنده دار تر از این نمیشه شریعتمداری بشه رئیس جمهور :)))
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین