پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
شهردار سنندج از برگزی جلسه ای با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و معاونین یونسکو جهت ثبت جهانی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: اعضای این جلسه با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان سنندج در عرصه موسیقی این شهر را شایسته ثبت جهانی به عنوان شهر خلاق موسیقی دانستند و بر کمک و مساعدت لازم در این خصوص تاکید کردند.
شعار سال: شهردار سنندج از برگزی جلسه ای با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و معاونین یونسکو جهت ثبت جهانی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد و گفت: اعضای این جلسه با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان سنندج در عرصه موسیقی این شهر را شایسته ثبت جهانی به عنوان شهر خلاق موسیقی دانستند و بر کمک و مساعدت لازم در این خصوص تاکید کردند.

حشمت‌الله صیدی، شهردار سنندج اظهار کرد: استان کردستان همواره خاستگاه هنرمندان نامی بود که نام و آوازه آنها فراتر از مرزهای ایران اسلامی درخشیده است.

وی بیان کرد: یکی از هنرهایی که اغلب مردم استان کردستان با آن آشنایی دارند و در این عرصه هم فعالیت می کنند هنر موسیقی است.

شهردار سنندج عنوان کرد: فعالیت هزاران هنرمند نام آشنا در عرصه موسقی در سنندج باعث شده که سنندج را بعنوان پایتخت موسیقی کشور بشناسیم.

صیدی اعلام کرد: یکی از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر در این دوره تلاش در جهت ثبت جهانی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو است.

وی عنوان کرد: شهرداری بعنوان متولی اصلی ثبت سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو اقدامات مختلفی نظیر مطالعات و امکان سنجی را با همکاری موسسه توسعه دانش انجام داده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف ثبت جهانی شهرها در یونسکو برندسازی آن شهر است که این برندسازی باعث می شود هویت و اصالت آن شهر به تمام جهانیان معرفی شود.

وی اعلام کرد: در راستای پیگیری این اقدام مهم فرهنگی، جلسه ای با حضور دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، معاونین وی، دکتر جلالی سفیر ایران در دفتر یونسکو در کشور فرانسه و همچنین دکتر اسعد اردلان برگزار شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: اعضای این جلسه با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت های فراوان سنندج در عرصه موسیقی این شهر را شایسته ثبت جهانی به‌عنوان شهر خلاق موسیقی دانستند و بر کمک و مساعدت لازم در این خصوص تاکید کرند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ثبت سنندج به‌عنوان شهر جهانی خلاق موسیقی گام مهمی در جهت معرفی بیشتر این شهر به تمام جهان و همچنین در جهت تولید و توزیع فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 22 دی 1397، کدخبر: 97102211637 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین