پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبارات لازم در تکمیل پروژه ها گفت: متاسفانه با گذشت چندین سال هنوز هم مجموعه های تفریحی- رفاهی کارگران در شهرستان های استان نیمه تمام است و موفق به تکمیل و بهره برداری نشدیم.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کمبود بودجه و اعتبارات لازم در تکمیل پروژه ها گفت: متاسفانه با گذشت چندین سال هنوز هم مجموعه های تفریحی- رفاهی کارگران در شهرستان های استان نیمه تمام است و موفق به تکمیل و بهره برداری نشدیم.

 محمد حسین ریاحی در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد درخصوص بررسی برنامه ها و اعتبارات دستگاه های مرتبط حوزه کار و رفاه اجتماعی و رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری استان با اشاره به وضعیت بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در سطح ملی چند موضوع مورد تاکید این دستگاه و وزارتخانه است که باید مورد توجه ویژه باشد تا بتوانیم مشکلات حوزه کارگری را رفع کنیم.

وی به تشریح معضلات پیش رو پرداخت و ادامه داد: جرایم سازمان تامین اجتماعی، سهم 3 درصد ماده 28 قانون تامین اجتماعی، اجرای قانون جامع معلولین، ردیف اصلی اعتباری صندوق بازنشستگی کشوری و همسان سازی حقوق بازنشستگان به عنوان اولویت های اصلی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین خواستار اختصاص ردیف اصلی برای بیمه های روستایی شد و ادامه داد: در سطح استان نیز با توجه به اینکه سازمانی اجتماعی هستیم ماموریت ها و وظایفی که برعهده داریم حوزه گسترده ای دارد و این بودجه ها کفاف برنامه های عملیاتی را نمی دهد.

وی با بیان اینکه استان یزد به لحاظ ساختاری ضعیف است اضافه کرد: یزد استانی صنعتی است و این دستگاه در برخی شهرستان ها به صورت نمایندگی فعالیت دارد و متاسفانه اعتباری که برای این دستگاه در نظر گرفتند پاسخگوی فعالیت ها نیست و سهم اعتبارات ناچیزی دارد لذا تمهیداتی اندیشه شود تا از لحاظ حقوقی وضعیت بهتری داشته باشند.

ریاحی با اشاره به اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به این دستگاه عنوان کرد: متاسفانه در سال های گذشته نتوانستیم مجموعه های رفاهی ورزشی کارگران را در شهرستان های استان تکمیل کنیم.

وی افزود: این در حالی است که در سایر استان ها به کارگران و مجموعه های آن ها بها داده و تکمیل شدند که لازم است در اعتبارات ملی و استانی نگاه ویژه ای به این مهم در استان یزد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به انتظارات جامعه کارگری استان و شرایط صنعتی و معدنی یزد اظهار داشت: جامعه کارگری از ما به عنوان یک دستگاه متولی توقع دارند و اگر بخواهیم توسعه تشکل های کارگری داشته باشیم آن ها نیز نیاز دارند تا امکاناتی در اختیارشان باشد لذا نمایندگان استان و مسئولان در سطح کشور توجه خاصی به استان یزد داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 22 دی 1397، کدخبر: 714430 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
ابنهمه پروژه های نیمه تمام داریم که باید برنامه ریزی بشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین