پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۲۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
استاندار تهران با بیان اینکه مترو اسلامشهر مهم‌ترین طرح حمل‌ونقل این شهرستان است، گفت: اجرای کمربندی شهرستان‌های رباط‌کریم-اسلامشهر و احداث بیمارستان این شهرستان نیز طرح‌های عمرانی مهمی هستند که سعی داریم اعتبار خوبی را برای این طرح‌ها مصوب کنیم.

شعارسال: استاندار تهران با بیان اینکه مترو اسلامشهر مهم‌ترین طرح حمل‌ونقل این شهرستان است، گفت: اجرای کمربندی شهرستان‌های رباط‌کریم-اسلامشهر و احداث بیمارستان این شهرستان نیز طرح‌های عمرانی مهمی هستند که سعی داریم اعتبار خوبی را برای این طرح‌ها مصوب کنیم.

انوشیروان محسنی بندپی پیش‌از ظهر شنبه در مراسم کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر با بیان اینکه عقب ماندگی ۱۱ ساله اجرای مترو اسلامشهر به‌زودی جبران می‌شود، اظهار داشت: فاز ۲ تصفیه‌خانه اسلامشهر و احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در این شهرستان نیز از پروژه‌های مهم است که در حال حاضر بیمارستان اسلامشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه مترو اسلامشهر مهم‌ترین طرح حمل‌ونقل این شهرستان است، گفت: اجرای کمربندی شهرستان‌های رباط‌کریم-اسلامشهر و احداث بیمارستان این شهرستان نیز طرح‌های عمرانی مهمی هستند که سعی داریم اعتبار خوبی را برای این طرح‌ها مصوب کنیم.

استاندار تهران با اشاره به دستاوردهای ارزشمند ۴۰ ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله این دستاوردها در حوزه سلامت می‌توان به شاخص امید به زندگی در ابتدای انقلاب اشاره کرد که بین ۵۴ تا ۵۶ سال بود اما اکنون این شاخص ۷۸ سال رسیده است.

محسنی بندپی یادآور شد: بیش از ۲۲ سال به امید به زندگی مردم افزوده شده که این نشان از شرایط بسیار خوب سطح زندگی است که پس از انقلاب اسلامی فراهم شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22دی 1397 ، کدخبر:13971022000620 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین