پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
مرتضی الویری رئیس شورای عالی استانها در حکمی "امیرحسین شمشادی" را به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی استانها منصوب کرد.امیرحسین شمشادی در مقطع کارشناسی در رشته خبرنگاری و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته علوم ارتباطات تحصیل کرده و در حال حاضر مدرس دانشگاه و مدیر گروه آموزشی روابط عمومی در دانشکده خبر است.

شعار سال: رئیس شورای عالی استانها در این حکم" ایجاد هماهنگی و انسجام در حوزه رسانه و ساماندهی پایگاه اطلاع رسانی و خبرگزاری شهر ایران " را به عنوان بخشی از مهمترین وظایف اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل این شورا مورد تاکید قرار داده است.

امیرحسین شمشادی در مقطع کارشناسی در رشته خبرنگاری و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته علوم ارتباطات تحصیل کرده و در حال حاضر مدرس دانشگاه و مدیر گروه آموزشی روابط عمومی در دانشکده خبر است.

از سوابق وی میتوان به مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی پارس خودرو، مدیریت توسعه و ارتباطات در صنایع فولاد، مدیر روابط عمومی در فدراسیون های ورزشی و مناطق آزاد تجاری-صنعتی، سردبیری ماهنامه های تخصصی و عضویت در هیات مدیره و مدیریت عامل شرکت های اقتصادی در شهرداری تهران اشاره کرد.

تالیف کتاب "بازگرداندن شهروندان به روزنامه نگاری" و انجام پژوهش و نگارش مقالات علمی در زمینه روزنامه‌نگاری شهروندی و شبکه‌های اجتماعی بخشی از سوابق علمی وی می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 4 مهر97، کدخبر: 758365، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین