پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
علیرضا آشناگر استاندار سمنان ابراز داشت: ما زنان فرهیخته جوان، باسواد و فعالی داریم که انگیزه بسیار قوی در امور اجرایی کشور دارند و همه مقصریم که به آنها میدان کسب تجربه ندادیم و زنان در زمینه های مختلف توانستند حضور قوی داشته باشند. چرا که هم سلامت بیشتری دارند و هم به جزئیات بیشتر توجه می‌کنندو مقید هستند، لذا مدیران باید قانع شوند تا این‌ سهم بانوان ارتقا پیدا کند و این هیچ مغایرتی با مسئولیت های زنان در جامعه ندارد.

شعارسال: استاندار سمنان گفت: سهم زنان از مدیریت کشور کم است و همانگونه که رئیس جمهور محترم تاکید دارند سهم بانوان در مدیریت کشور باید افزایش یابد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان روز پنج‌شنبه ۲۰ دی‌ماه در دیدار با انجمن جامعه الزینب که به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین روش‌های تربیت سیاسی و مذهبی ورود به آموزش‌های دینی و مذهبی و ترویج آموزه های دینی و مذهبی در منطقه است و در همین راستا وجود کانون های مختلف و فعالیت در حوزه حفظ قران کریم و فعالیت های جهادی بسیار ارزشمند است. وی اذعان کرد: من از عنفوان‌جوانی در سال ۵۷ در منطقه ای به کارهای جهادی فعالیت داشتم که شاید تصورش هم سخت باشد، ۴۵ کتابخانه را شکل دادیم و اینکه در بین‌ مردم باشیم و آن‌ها ما را بپذیرند احساس بسیار خوبی است.

نماینده عالی دولت در استان سمنان گفت: انجام کارهای جهادی به دلیل حضور در بین‌ مردم و همدردی و کمک به آنان تعلق خاطری در بین‌‌شان نسبت به نظام و ارزش ها ایجاد می کند و اقدامات جهادی شما بسیار خوب است، چرا که برای ضعیف ترین اقشار در محرومترین روستاها تلاش می‌کنید.

وب افزود: کمتر کسانی هستند که در این امور ورود کنند و در شرایط سخت برای کمک به همنوعان خود قدم بردارند و این اقدام از بهترین اقدامات اصیل مردمی است.

آشناگر ادامه داد: تحقیق علمی شما و پرداختن به بحث عدالت جنسیتی بسیار ارزشمند است و معتقدم یکی از کارهایی که گروه سیاسی زنان باید دنبال کنند این است که پیگیر بحث ارتقاء جایگاه زنان در مدیریت کشور باشند چرا که سهم مدیریت زنان در کشور کم است، ریاست محترم جمهور طی دستورالعملی اعلام کردند که سهم بانوان در مدیریت کشور باید به ۳۰ درصد برسد.

وی ابراز داشت: ما زنان فرهیخته جوان، باسواد و فعالی داریم که انگیزه بسیار قوی در امور اجرایی کشور دارند و همه مقصریم که به آنها میدان کسب تجربه ندادیم و زنان در زمینه های مختلف توانستند حضور قوی داشته باشند. چرا که هم سلامت بیشتری دارند و هم به جزئیات بیشتر توجه می‌کنندو مقید هستند، لذا مدیران باید قانع شوند تا این‌ سهم بانوان ارتقا پیدا کند و این هیچ مغایرتی با مسئولیت های زنان در جامعه ندارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان خاطر نشان ساخت: تربیت سیاسی می‌تواند طی آموزش هایی دنبال شود و باید به زنان اعتماد به نفس داد تا خودشان را باور کنند و تلاش تشکل های سیاسی و اجتماعی در جهت اصلاح جامعه ارزشمند است و ما نیز در فعالیت های شما مساعدت خواهیم نمود.

وی با بیان این نکته که: ورود به مسائل اجتماعی همچون طلاق، فقر و حاشیه نشینی بسیار ضروری است، گفا: نیاز است تا همکاری و تعامل بیشتری با دستگاه‌های فرهنگی، استانداری سمنان، خصوصا اداره کل مسکن شهر سازی که متولی امر بازآفرینی مناطق پرجمعیت و ناکارآمداست و همچنین دفتر امور اجتماعی و دفتر سیاسی استانداری سمنان صورت گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:23 دی 1397 ، کدخبر:799332 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین