پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۸۲۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
منصور غلامی اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور در وضعیت خوبی قرار دارند و ما توانستیم در رتبه بندی‌های جهانی رتبه علمی ایران را ارتقا دهیم و مجامع علمی دنیا نیز فعالیت‌های تحقیقاتی دانشمندان و اساتید ایران را می‌پذیرند و به آن اعتماد دارند.
شعار سال : وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دانشگاه‌ها رویکرد حل مسائل و مشکلات جامعه به خوبی عملیاتی می‌شود و در راستای سیاست‌گذاری به سمت تحقیقات کاربردی پیش می‌رود.
منصور غلامی اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور در وضعیت خوبی قرار دارند و ما توانستیم در رتبه بندی‌های جهانی رتبه علمی ایران را ارتقا دهیم و مجامع علمی دنیا نیز فعالیت‌های تحقیقاتی دانشمندان و اساتید ایران  را می‌پذیرند و به آن اعتماد دارند.
وی افزود: همچنین در دانشگاه‌های ما رویکرد حل مسائل و مشکلات جامعه به خوبی عملیاتی می‌شود و برنامه‌های جدی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای تشویق و سیاست‌گذاری به سمت توسعه تحقیقات کاربردی  پیش می‌رود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امیدواریم در سال پیش رو به‌طور جدی نتایج  این رویکرد و سیاست‌گذاری را ببینیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پارک‌های علم و فناوری در بیشتر استان‌های کشور فعال هستند و فعالیت شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌تواند به ارتقای رتبه ایران در رده‌بندی بین‌المللی و اقتصاد کشور کمک کند.

شعار سال ، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار : 26 دی 1397، کدخبر : 352555،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
دانشگاه ها خودشون الان مشکل جامعه ان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین