پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
پس از اجرایی شدن دستورالعمل بودجه غیر نقد در شهرداری به نظر می‌رسد تحقق درآمدهای این بخش را به شدت افزایش داده است.درحال حاضر شهرداری تهران با سرعت در حال تهاتر طلب هایش در حوزه های مختلف با بدهی های بانکی اش است.

شعار سال: زریر نگین‌تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران امروز از پرداخت بدهی تاریخی دولت به شهرداری در حوزه بلیت مترو و اتوبوس خبر می دهد و می گوید : با تمامی مطالبات شهرداری از دولت در حوزه بلیت مترو و اتوبوس که حدود 750 میلیارد تومان بود، با دولت تهاتر شد.

او با اشاره به طلب‌های شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی که رقمی بیش از هزار و 300 میلیارد تومان است می گوید: در حال تلاش هستیم که این رقم نیز طی یکی، دو هفته آینده با بدهی‌های شهرداری با بانک‌های دولتی تهاتر شود.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران در خصوص جزئیات خبری که محسن هاشمی در خصوص طلب دو هزار میلیاردی شهرداری از نیروهای مسلح داد، هم توضیح می دهد : البته طلب ما از نیروهای مسلح بیش از دو هزار میلیارد است اما توافق شده دو هزار میلیارد آن طی سه هفته آینده تهاتر شود؛ از این میزان 400 میلیارد آن در تاریخ 10/10 تهاتر شده و 1600 میلیارد باقی‌مانده نیز تا 10 روز آینده تعیین تکلیف می‌شود.

نگین‌تاجی درباره بدهی‌های شهرداری به تأمین اجتماعی هم می گوید: خوشبختانه تفاهم‌های خوبی با سرپرست تأمین اجتماعی داشتیم و موافقت شد گفت‌وگوها و توافقات گذشته ادامه داشته باشد. میزان بدهی‌های ما 270 میلیارد تومان است هر چند تأمین اجتماعی رقم بزرگ‌تری را اعلام می‌کند اما این رقم، رقم مورد تائید و کارشناسی شده ما است.

وی در خصوص اینکه دریافت طلب‌ها تنها از طریق تهاتر انجام می‌شود، هم می گوید: نه شهرداری منابع لازم را برای پرداخت بدهی‌های خود دارد و نه بخش دولتی؛ هم آنها از ما طلبکار هستند و هم ما از آنها؛ بهتر است برای پرداخت بدهی‌ها و وصول مطالبات، به صورت تهاتری عمل کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 25 دی 97، کد مطلب: 17015:www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین