پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
با حضور استاندار هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی طرح تامین و آبرسانی به شهر رویدر آغاز شد.

شعارسال: امین قصمی مدیرعامل آبفای هرمزگان پیش ازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه؛ مهمترین معضل شهرهای غربی استان کمبود آب است ، گفت: این طرح در قالب سه پروژه و با هدف تامین آب پایدار شهر رویدر و رفع مشکلات کمبود آب این شهر اجر یی شده است.

قصمی افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح ۱۹۶ میلیارد ریال است.

وی گفت: فاز دوم طرح آبرسانی به شهر رویدر شامل انتقال آب کهورستان به رویدر به طول ۱۴ کیلومتر است. همچنین توسعه شبکه آب شهرک نور رویدر به طول ۴ هزار و ۲۰۰ متر و پروژه کف شکنی ۴ حلقه چاه از چاه های کهورستان و رویدر از دیگر پروژه های این طرح آبرسانی است.

مدیرعامل آبفای استان گفت: فاز اول این طرح به طول ۹ کیلومتر اجرا شده است و فاز سوم آن نیز به طول ۱۳ کیلومتر در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آب مورد نیاز شهر رویدر از سه حلقه چاه با دبی ۲۰ لیتر در ثانیه تامین می شود که ۱۵ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد.

به گفته وی; در حال حاضر شهر رویدر با ۲ هزار و ۲۰۰ اشتراک و جمعیتی برابر ده هزار نفر تحت پوشش آبرسانی آبفای بندر خمیر قرارداد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27دی1397 ، کدخبر: 4515857: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین