پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
استاندار هرمزگان نیروی انسانی را یکی از توانمندی های خوب بخش رویدر دانست و گفت: ظرفیت های بسیاری در این بخش وجود دارد که بالاترین آنها نیروی انسانی مستعد است.

شعارسال:استاندار هرمزگان نیروی انسانی را یکی از توانمندی های خوب بخش رویدر دانست و گفت: ظرفیت های بسیاری در این بخش وجود دارد که بالاترین آنها نیروی انسانی مستعد است

دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم بخش رویدر شهرستان بندرخمیر با بیان اینکه رویدر به شهر نخل و قلم معروف است، عنوان کرد: باید شخصیت های برجسته و طبیعت زیبای این منطقه معرفی شوند.

وی نیروی انسانی را یکی از توانمندی های خوب بخش رویدر دانست و افزود: ظرفیت های بسیاری در این بخش وجود دارد که بالاترین آنها نیروی انسانی مستعد است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: نخلستان های رویدر می تواند بهترین مکان برای جذب گردشگر باشد و ایجاد تحرک در بخش گردشگری این منطقه باید پیگیری شود.

همتی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها در رویدر از جمله جاده های مواصلاتی این بخش را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد، اظهار داشت: در حوزه تامین آب با 60 میلیارد تومان سرمایه گذاری کار بزرگی در این منطقه در حال انجام است.

وی گفت: ساماندهی رودخانه شهر رویدر پروژه بسیار مهمی است و کمک خواهیم کرد تا هفته دولت سال جاری کار ساماندهی و ایجاد بلوار در کنار آن به اتمام برسد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: جا به جایی افرادی که خانه های آنها در این شهر در خطر ریزش کوه قرار دارد نیز به سرعت انجام شود.

همتی با بیان اینکه ارتباط مردم با مسئولان یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: مردم صاحب انقلاب و نظام هستند و همه ارکان این کشور متکی به رای مردم است و این بالاترین و بزرگترین برکت انقلاب اسلامی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار29دی 97، کدخبر: 801795،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین