پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۶۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه فرد مسلح در خیابان بیستون رشت حالت عادی نداشته است، هرگونه اقدام ضد امنیتی و سرقت مسلحانه را رد کرد.

شعار سال: سردار محمدرضا اسحاقی در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز نیروهای پلیس استان گیلان خودرویی را مشاهده می‌کنند که راننده آن حالت عادی نداشته است، اظهار کرد: ماموران پلیس این خودرو را تعقیب کرده که در ادامهراننده خودرو را وارد یک ساختمان نیمه کاره در خیابان بیستون رشت کرده و به طبقات فوقانی ساختمان می رود.

وی با بیان اینکهمأموران پلیس به منطقه اعزام می شوند، افزود:فرد متخلف با توجه به نداشتن حالت عادیقصد خودکشی داشت.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکهماموران پلیس حاضر در صحنه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ با این فرد مدارا می کنند، ادامه داد: در پایان این زمان فرد خود را تسلیم پلیس کرد و در حال حاضر نیز در اختیار پلیس است.

وی هرگونه اقدام ضدامنیتی و سرقت مسلحانه از سوی این فرد را تکذیب کرد و گفت: براساس بررسی اولیه احتمال مصرف مواد مخدر توهم زا از سوی این فرد وجود دارد ولی اطلاعات تکمیلی متعاقبا به اطلاع مردم استان گیلان خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 29 دی 97، کد مطلب: 4517398: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین