پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
:یک خانواده تهرانی که برای گذراندن تعطیلات به پارکی در شهر لواسان واقع در شمال تهران رفته بودند مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار گرفتند که در این حادثه بهار، دختر مشغول بازی در این پارک از ناحیه دست و پا دچار جراحت سنگین شد./ پدر دختر: متاسفانه خاطی با ما برخورد مناسبی نداشتند و بعد از اینکه ما از صاحب سگ شکایت کردیم. پدرشان برخورد مناسبی با ما نداشتند/ صاحبان سگ نیز با قید وثیقه آزاد شدند و هیچ جریمه قانونی جز دیه وجود ندارد!
شعارسال:یک خانواده تهرانی که برای گذراندن تعطیلات به پارکی در شهر لواسان واقع در شمال تهران رفته بودند مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار گرفتند که در این حادثه بهار، دختر مشغول بازی در این پارک از ناحیه دست و پا دچار جراحت سنگین شد./ پدر دختر: متاسفانه خاطی با ما برخورد مناسبی نداشتند و بعد از اینکه ما از صاحب سگ شکایت کردیم. پدرشان برخورد مناسبی با ما نداشتند/ صاحبان سگ نیز با قید وثیقه آزاد شدند و هیچ جریمه قانونی جز دیه وجود ندارد!





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مشرق، تاریخ انتشار29 دی 97، کدخبر: 666651 ، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین