پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
یاسر جعفری معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس های بهداشتی در سطح شهر گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید

شعارسال: جعفری با اشاره به کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر تهران، گفت: در خصوص سرویس های بهداشتی سرانه و همچنین استانداردهای برای کیفیت ساخت آن وجود دارد. سازمان زیباسازی در حوزه استانداردسازی، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب اقدامات خوبی انجام داده و همچنین با استفاده از اجرایی کردن طرح های در خصوص انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب مصرفی سرویس ها، گام های خوبی برداشته است.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر ادامه داد: اکثر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر انجام می شود متناسب با الگوهای مناسب است. در این پروژه ها فضا برای معلولان، خانم ها و آقایان و همچنین خدمات دهی به مادر و کودک تعبیه شده است.

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع ساخت، توسعه و جانمایی سرویس های بهداشتی تاکید کرد: در خصوص ساخت سرویس های بهداشتی سازمان زیباسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران پیش بینی هایی انجام داده و تا حدودی نیز به آن نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران تنها وظیفه طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی را بر عهده دارد و وظیفه نگهداری آنها بر عهده مناطق 22 گانه شهر است.

جعفری اضافه کرد: اگرچه در خصوص جانمایی سرویس های بهداشتی شهرداری تمایل زیادی به این موضوع دارد اما به دلیل کمبود فضا و همچنین مقاومت بسیار زیاد مردم در فضاهای عمومی گاهی با مشکلاتی زیادی مواجه می شویم.

به گفته معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای تامین سرویس بهداشتی ظرفیت های زیادی در شهر تهران وجود دارد که می توانیم با برنامه ریزی آن را تامین کنیم در سطح شهر تهران مدارس زیادی وجود دارد که در ساعات پیک حضور مردم در عرصه های عمومی این مدارس بلااستفاده هستند به همین منظور می توانیم در خصوص آنها برنامه ریزی هایی انجام شود.

جعفری در ادامه با اشاره به بحث مکانیزه کردن پل های عابر پیاده برای معلولان و سالمندان گفت: موضوع تحریم ها باعث شده که کمتر بتوانیم بحث تقویت پل های مکانیزه شهر تهران را در دستورکار داشته باشیم اما به شدت به دنبال افزایش پل های مکانیزه برای اقشار کم توان جامعه هستیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 27دی 1397 ، کدخبر: 17064،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
تومترو با این عظمت نمی تونیم از سرویس بهداشتی استفاده کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین