پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
هیاتی از دیپلمات‌های لهستانی به ریاست معاون وزیر خارجه این کشور اروپای شرقی در سفر به تهران با معاون امور سیاسی خارجی ایران دیدار و رایزنی کردند.
در دیدار امروز هیات ویژه لهستانی با عراقچی چه گذشت؟شعارسال: در آستانه برگزاری نشست ضد ایرانی ورشو که با اعتراض جدی ایران مواجه شده است، صبح امروز (یکشنبه) هیاتی از دیپلمات‌های لهستانی به ریاست، ماچی پرز میلاولانگ، معاون وزیر خارجه این کشور اروپای شرقی در سفر به تهران با سید عباس عراقچی، معاون امور سیاسی خارجی ایران دیدار و رایزنی کردند.

محور این دیدار که در ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه برگزار شده، بحث نشست ضد ایرانی ورشو است که لهستانی‌ها قرار است در اواخر بهمن ماه با همکاری آمریکا در این کشور اروپایی برگزار کنند. تاکنون اخبار ضد و نقیضی در مورد تعداد مهمانان شرکت کننده در این نشست منتشر شده است.

همچنین هفته گذشته نیز سفیر ایران با معاون وزیر امور خارجه لهستان دیدار کرد و اعتراض ایران را نسبت به برگزاری این نشست به مقامات لهستانی اعلام کرد.

در همین چارچوب وزارت امور خارجه ایران کاردار لهستان در تهران را به وزارت امور خارجه احضار کرد و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به این دیپلمات لهستانی اعلام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1397 ، کدخبر: 500874 ، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
ینی برای چی دیدار کردن، توضیح خیانت؟ یا اطلاع دادن از کنفرانس؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین