پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
«پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک ها در دیدار با کودکان، گفت: مهاجران خطرناک نیستند بلکه در معرض خطر قرار دارند.

شعار سال: به گزارش تارنمای روزنامه فرانسوی «لو فیگارو»، پاپ فرانسیس شنبه در دیدار با صدها کودک در واتیکان از مهاجران حمایت کرد و آنان را انسان هایی در معرض خطر خواند.

وی «اوسایاندی» کودک نیجریه ای را که والدینش در راه مهاجرت به اروپا غرق شدند و هم اکنون خانواده ای ایتالیایی سرپرستی او را برعهده دارند، در آغوش گرفت.

پاپ فرانسیس جلیقه نجاتی را به کودکان نشان داد و گفت: امدادگری این جلیقه را برای من آورد و در حالی که می گریست، گفت « پدر، من شکست خوردم. دختر کوچکی در دریا بود و من نتوانستم او را نجات دهم. تنها این جلیقه از او باقی مانده است.»

وی افزود: نمی دانم نام آن دختر کوچک چه بود. او در بهشت است و به ما می نگرد. چشمان مان را ببندیم به او فکر کنیم و نامی برایش انتخاب کنیم.

در روزهای گذشته و با گرم شدن هوا، تعداد مهاجران آفریقایی که تلاش می کنند خود را از لیبی به ایتالیا برسانند افزایش یافته است. از دوشنبه گذشته تاکنون 14 هزار مهاجر از آب های مدیترانه نجات یافته اند. تعداد موارد غرق شدن در آب نیز افزایش یافته و بی شک به صدها مورد مرگ منجر شده است.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395، کد مطلب: 82092455 (5360022):www. Irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین