پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
چند روزی است که شاهد ایجاد اختلال در برخی از سامانه های شرکت مخابرات (نظیر 1818) هستیم. سامانه با نوعی اشغال مداوم،اختلال در فرآیند اخذ بدهی تلفن،عدم پذیرش رمز دوم کارت بانکی و .....، همراه است.بعد از طی مصیبت های پرداخت ، مشکل دوم شروع می شود و تلفن تا زمان مراجعه حضوری به مرکز مخابرات منطقه، وصل نخواهد شد. گزارش زیر، پیگیری خاص این مشکل را دنباله گیری نموده و به نکات جالبی دست یافته است. در یک کلام باید پرسید، چرا بازرسی محترم شرکت مخابرات بشکل خاص به این مسائل ورود پیدا نمی کند؟
شعار سال
چند روزی است که شاهد ایجاد اختلال در برخی از سامانه های شرکت مخابرات (نظیر 1818) هستیم. سامانه با نوعی اشغال مداوم،اختلال در فرآیند اخذ بدهی تلفن ، عدم پذیرش رمز دوم کارت بانکی و .....، همراه است. بعد از طی مصیبت های پرداخت ، مشکل دوم شروع می شود و تلفن تا زمان مراجعه حضوری به مرکز مخابرات منطقه، وصل نخواهد شد.گزارش زیر، پیگیری خاص این مشکل را دنباله گیری نموده و به نکات جالبی دست یافته است. در یک کلام باید پرسید، چرا بازرسی محترم شرکت مخابرات بشکل خاص به این مسائل ورود پیدا نمی کند؟

***پیگیری از مرکز شهید مدنی تهران :
راس ساعت 8 صبح به مرکز شهید مدنی مراجعه شد و توضیح مشکل به اپراتور مربوطه داده شد. وضعیت شماره اعلام شده و پرداخت دیروز (روز سه شنبه دوم بهمن ماه 1397) چک گردید و تائید شد و تلفن وصل گردید. از خانم اپراتور سوال شد که چرا این اختلال پیش آمده است.
نامبرده اظهار بی اطلاعاتی نمود و بعد از مشورت با همکار خود، شماره مسئول را ارایه دادند(مسئول مربوطه در ساعت مراجعه ،حضور نداشتند و قرار شد با ایشان تماس تلفنی برقرار گردد). 

*** تماس با سامانه 2021(ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران) : 
در اقدام بعدی با سامانه 2021 مخابرات تماس تلفنی برقرار شد. شماره 3 گرفته شد(ارتباط بادفتر بازرسی) و شماره بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق چهارگانه تهران ، یادداشت گردید.
مرکز مخابرات بعثت(نماینده دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت) 55077070
مرکز مخابرات پیروزی 33340000
مرکز مخابرات شهید فرد اسدی  6606566
مرکز مخابرات شهید مطهری 887211815

به دفعات (از ساعت 9 تا 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 3 بهمن 1397) با شماره های فوق تماس گرفته شد، اما گوشی توسط هیچ کدام از همکاران فعال در مراکز مورد اشاره،  برداشته نشد؟؟؟ 


تماس با حراست مخابرات
گزینه 4 سامانه 2021، مربوط به ارتباط با حراست است. خودتان را خسته نکنید، راه های ارتباط فقط مکاتبه است و فاکس و حضور فیزیکی.

تماس با دفتر بازرسی :
از طریق سامانه نظارت بر سامانه های مخابرات، موفق به گرفتن شماره دفتر بازرسی شدیم(88041050) . هر سه مشکل شرح داده شد(اخلال در سامانه 1818 / عدم وصل شدن تلفن بعد از پرداخت / عدم پاسخگویی مراکز چهارگانه مورد اشاره در بالا) . 
* بخش بازرسی در خصوص عدم پاسخگویی اپراتورها یا کارشناسان بازرسی مستقر در مراکز چهارگانه ، بیان داشتند که دو مرکز پیروزی و فرد اسدی فعال بوده و دو مرکز دیگر بشکل شیفتی اداره می شود(قبلا اطلاع رسانی شده است) .

* در خصوص اخلال در سامانه 1818 و عدم وصل شدن تلفن بعد از پرداخت، بیان شد که باید با اداره غیرفنی بازرسی ، تماس گرفته شود. 

تماس با اداره غیرفنی بازرسی :

بعد از شرح مجدد مشکلات، تائید کردند که این اخلال در سامانه 1818 به تناوب بوجود می آید(خصوصا در پیک ترافیکی ماهیانه). برای پیگیری موضوع نیز شماره فکسی برای ارسال شکایت ارایه شد(88626300).
بیان شد که پیگیری این موضوع هم بعد از ثبت شکایت ، امری زمان بر بوده و طول می کشد.

تماس مجدد با مرکز شهید مدنی(حوالی 10 صبح) :
مسئول مربوطه تشریف آورده بودند. اخلال در سامانه 1818 را تائید کردند. بیان داشتند که نامه ای از چند روز پیش، برای گزارش این اخلال ارسال شده است.

تماس مجدد با دفتر رئیس مرکز مخابرات شهید مدنی :
برای پیگیری عدم وصل شدن تلفن،مجددا به دفتر رئیس مرکز مخابرات شهید مدنی(88961111) تماس برقرار شد. خانم مسئول دفتر بیان داشتند که باید با شماره امور مشترکین(88999700) تماس گرفته شود. تماس گرفته شد و کسی پاسخگو نبود(از ساعت 10 و 55 دقیقه تا ساعت 11 صبح )؟؟؟

ساعت 11 و 10 دقیقه صبح روز چهارشنبه مورخ 3 بهمن ماه 1397 است و هنوز تلفن وصل نشده است؟؟؟ 

آقای وزیر ، لطفا بفرمائید مجموعه تحت نظارت شما برای ارایه چه نوع خدماتی و چه سطح از پاسخگویی و جلب رضایت ارباب رجوع، از بیت المال مسلمین حقوق می گیرند؟
اصلا چرا باید برای کار نکرده، قصور در خدمات رسانی، وارد کردن ضرر و زیان به شهروندان و صد عیب و مشکل دیگری، به این افراد حقوق داد؟
منتظر پاسخگویی های شفاف شما هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 

اخبار مرتبط
برچسب ها: بازرسی شرکت مخابرات ، روابط عمومی غیر پاسخگوی شرکت مخابرات ، خواب خرگوشی بازرسی ، اخلال در 1818 ، اخلال در 2021 ، پاسخگویی ناشایست ، عدم پاسخگویی مخابرات ، عدم شفافیت در خدمات رسانی ، کم کاری مخابرات ، ضعف مخابرات ، خدمات انحصاری و ضعف خدمات رسانی مخابرات ، انحصار همراه با عدم پاسخگویی مخابرات ، شکایت از مخابرات ، نارضایتی از مخابرات ، پیگیری وزیر ، پیگیری وزیر ICT ، دستور پیگیری توسط وزیر ICT ، رصد عملکرد مخابرات ، خدمات رسانی انحصاری ، فساد در انحصار ، ضعف پاسخگویی ، نارضایتی مشتریان از مخابرات ، پاسخگویی آذری جهرمی ، عدم رضایت از شرکت مخابرات ، خواب خرگوشی ، چابک سازی سازمانی ، خدمات رسانی تخصصی ، کم توجهی به پاسخگویی ، سیستم های نظارتی ضعیف ، سیستم های بازرسی ناکارآمد ، مرکز مخابراتی شهید مدنی ، نارضایتی از مرکز مخابراتی شهید مدنی ، مرکز مخابرات بعثت ، مرکز مخابرات پیروزی ، مرکز مخابرات شهید مطهری ، کارآمدی مراکز مخابرات کشور
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
1
جالب بود. بالاخره یک رسانه غیر محافظه کار پیدا شد که وقت بذاره و جلوی بعضی بی نظمی ها در بیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
مخابرات پیمانکارانی را بکار گمارده که بعلت رابطه خاص متولی ارایه سامانه شده اند نه از سوی مخابرات جریمه میشوند نه پاسخگوی مخابرات هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
مخابرات پیمانکارانی را بکار گمارده که بعلت رابطه خاص متولی ارایه سامانه شده اند نه از سوی مخابرات جریمه میشوند نه پاسخگوی مخابرات هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین