پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری خود به اعلام برنامه‌های این نهاد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت.

شعار سال: نصرت‌الله لطفی طی سخنانی در نشست خبری اعلام برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب، کارنامه چهل‌ساله نظام دینی ارائه می‌شود و این کار را در محدوده ماموریت همه نهادها و تشکل‌های مردمی به جامعه منتقل می‌کنیم چرا که امروز دشمن از عدم آگاهی برخی سوءاستفاده می‌کند و درصدد تطهیر نظام طاغوتی و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی برمی‌آید اما امروز ایران، قدرت فرامنطقه‌ای شده است و سیاست‌مداران دنیا تحولات جهانی را بدون در نظر گرفتن قدرت ایران نمی‌توانند بررسی کنند.

وی افزود: مسئله مهم این است که در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و شرایط اقتصادی جامعه بازهم با شور به دنیا و به‌خصوص به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کنیم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم و به کوری چشم آن‌ها با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آن را جشن خواهیم گرفت.

لطفی با اشاره به برنامه‌های متعدد ایام دهه فجر، اظهار کرد: امسال چهلمین سال انقلاب را با پرچم‌های مزین به نام حضرت فاطمه (س) در کنار پرچم جمهوری اسلامی جشن می‌گیریم و آگاهی‌بخشی از گذشته، امیدافزایی، جوان‌گرایی، نشاط آفرینی و امید به آینده انقلاب اسلامی را از رویکردهای مراسم امسال می‌دانیم و تبیین آرمان‌ها و جوهره انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نزدیک‌کردن برنامه‌ها به اهداف انقلاب برای معرفی دستاوردهای آن در قالب برنامه‌های متنوع در سطح کشور به خصوص در مدارس و کانون‌های موثر مردمی از جمله اهدافی است که برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شروع برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب از ساعت نه صبح روز ۱۲ بهمن و همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: در صبح روز ۱۲ بهمن امسال با حضور مردم در حرم امام، آیین‌های ویژه بزرگداشت چهلمین پیروزی انقلاب آغاز و همزمان در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور برنامه‌های گرامیداشت لحظه ورود امام به کشور برگزار می‌شود. همچنین حرکت نمادین رژه موتورسواران در مسیر حرکت امام از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا و گلباران این مسیر از برنامه‌های ویژه در تهران است و در استان‌های کشور نیز هزاران موتوسوار به این مناسبت از فرودگاه استان تا گلزار شهدا رژه خواهند رفت. در ادامه اجرای برنامه ویژه گلباران زادگاه امام در خمین و بیت امام در قم و محل جلوس ایشان در جوار قطعه شهدای بهشت زهرا و همچنین برگزاری مراسم فرودگاه مهرآباد و مدرسه رفاه از دیگر برنامه‌های روز ۱۲ بهمن است.

لطفی افزود: در نخستین پنجشنبه دهه فجر در تاریخ ۱۸ بهمن برای تکریم شهدای انقلاب در بیش از ۱۸ هزار گلزار شهدای سراسر کشور مراسمی با حضور مردم برگزار می‌شود و امسال به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) در ساعت ۱۹ شامگاه ۲۲ بهمن مردم بانگ الله‌اکبر سر خواهند داد و همزمان در صدها نقطه کشور برنامه نورافشانی انجام می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به تعداد برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از ۴۰ هزار برنامه در صدها سرفصل فعالیت و برنامه‌های شاخص در نظر گرفته شده است که بعضی از برنامه‌ها در سراسر کشور و در طول سال جاری برگزار و بخشی نیز در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 1 بهمن 97، کد مطلب: 97110100335:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین