پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
رییس هیات عراقی شرکت کننده در نشست مشترک گردشگری ایران و عراق، بر انتخاب دقیق و شایسته دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تاکید و بخش خصوصی را قلب تپنده ارتباطات دو کشور ایران و عراق مطرح کرد.

شعار سال:

محمود عبدالجبار موسی در مراسم افتتاحیه نخستین نشست مشترک B2B بخش خصوصی گردشگری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق که صبح امروز با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان در محل هتل لاله تهران برگزار شد؛ گفت: تاکنون بر مبنای یادداشت تفاهم نامه و برنامه اجرایی میان وزارت گردشگری عراق و ایران در سال 2015، اقدامات شایسته ای صورت گرفته است که نحوه انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ارجح بر مبنای دستورالعمل و تلاش به منظور تقویت سفرهای گروهی نمونه ای از آن به شمار می آید.
وی افزود: در گام های برداشته شده همواره بخش خصوصی را قلب تپنده ای دانسته ایم که باید بدون جوانب اجرایی منفی با بهره مندی از تجربیات گذشته، بیشترین تلاش خود را برای تقویت تعاملات، شناخت نیاز گردشگران و زائران کشور همسایه، ایران، انجام دهند.
رییس هیات عراقی همچنین با بیان اینکه آمار گردشگران ورودی به هر دو کشور بیش از ارقام اعلام شده است؛ افزود: این طور به نظر می رسد که رفت و آمد و ورود مسافران به صورت متقابل در دو کشور ایران و عراق بسیار قابل توجه است و باید این ظرفیت به نحو مطلوب مدیریت شود.
این مقام مسئول در پایان بر رعایت دقیق ضوابط و دستور العمل ها در راستای تکریم گردشگران دو کشور تاکید و بستر ارتباطی موجود را گامی مهم به سوی دستاوردهای اقتصادی مطرح کرد.
به گزارش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین در این نشست رییس هیات عراقی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اهتمام و توجه به بحث گردشگران و زوار عراقی تشکر و قدردانی کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 9 خرداد 1395، کد مطلب: 82092216: www. irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین