پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۴۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که از روز دوشنبه آغاز شده است تا یک ماه ادامه دارد و در این مرحله قرار است ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان واجد شرایط، وام دریافت کنند.

شعارسال: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و متقاضیانی که در سال جاری از وام ضروری ۵ میلیون تومانی استفاده کرده باشند یا در مراحل پرداخت وام قرار دارند مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

همچنین متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یکسال گذشته باشد یا وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند یا متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد مجاز به ثبت نام نیستند.

امسال پرداخت وام ضروری به مبلغ ۵ میلیون تومان برای ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مرحله نخست پرداخت وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان و موظفین صندوق از مهرماه امسال آغاز شد و قرار است تا فروردین ماه سال آینده تمامی واجدین شرایط مرحله نخست، وام خود را دریافت کنند.

بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir برای ثبت نام وام ضروری اقدام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:2بهمن1397 ، کدخبر: 1224732: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین