پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر اجرایی گروه هتلهای اشتاینگن برگر آلمان در هتل اسپیناس پالاس طی قراردادی برای ساخت 10 هتل در مدت 7 تا 10 سال در نقاط مختلف ایران به توافق رسیدند.

شعار سال: سلطانی فرگفت: در دو سال گذشته برنامه های گسترده ای برای رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر رونق گردشگری و استفاده از ظرفیتهای این بخش صورت گرفته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: تامین زیرساختهای مورد نیاز، حل مشکلات مربوط به تسهیلات ویزا و همچنین توسعه و بازسازی شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای از جمله مهمترین برنامه هایی است که در این حوزه آغاز شده است.

سلطانی فر تصریح کرد: در بخش تامین هتل و مراکز اقامتی، ایجاد هتلهای 4 و 5 ستاره و افزایش 3 برابری این هتلها در دستور کار است، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طی 10 سال آینده سالیانه 25 هتل 4 و 5 ستاره به مراکز اقامتی ما اضافه می شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی داخلی سرمایه گذاری در این بخش را آغاز کرده است،گفت: هم اکنون 170 هتل 4 و 5 ستاره توسط بخش خصوصی داخلی در دست ساخت است، به همین سبب تفاهم نامه ای که یک ماه قبل با مسئولین گردشگری ترکیه صورت گرفت، ساخت 10 هتل 5 ستاره در شهرهای مختلف ایران به زودی می شود، این در حالی است که در حال حاضر 3 هتل توسط سرمایه گذاران عرب در شهر مشهد در دست احداث است.

وی افزود: احداث 3 تا 5 هتل توسط آذربایجانی ها در مناطقی از ایران که مقصد سفر گردشگران این کشور است به زودی آغاز خواهد شد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: سیاست کلی دولت در برنامه ششم و هفتم توسعه، تمرکز جدی در بخش گردشگری است، تمامی تصمیم گیرندگان کشور، حمایت، پشتیبانی وهمیاری لازم را برای توسعه گردشگری صورت می دهند، همچنین در مبانی اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم تدوین شده است، استفاده از ظرفیتهای گردشگری در رشد اقتصادی ایران، جایگاه ویژه ای دارد.

پونت چات وال مدیر اجرایی گروه هتلهای اشتایگن برگر نیز گفت: کارشناسان این گروه در 6 ماه گذشته، 4 بار از ایران و شهرهای مختلف شیراز، اصفهان، تهران و شهرهای دیگر بازدید داشتند و بازار گردشگری ایران را مورد بررسی قرار داده اند.

وی افزود: ایران در این منطقه ناامن، همچون جزیره ای امن و مملو از برترین ها، بهترین ها و فرصتهاست، این کشور در آینده یک بازار نوظهور خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سيما، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1395، کد مطلب: ۱۱۵۳۹۴۶:www.iribnews. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین