پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۸۴۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
دبیرکمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه درمان مشکلاتی نظیر بدهی سازمان‌های بیمه‌ای سبب بروز مشکلات برای مردم در این حوزه شده است.

شعارسال: ولی داداشی در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه راه‌آهن رشت ــ قزوین و هم‌زمان با افتتاح این پروژه باید فعالیت‌‌های مرتبط در راستای عملیات کلنگ‌زنی پروژه رشت ــ آستارا نیز انجام و آغاز شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وضعیت آب‌بندان‌ها و رودخانه‌های گیلان گفت: با حمایت استاندار، برنامه و کارهای مناسبی جهت مشکلات آب‌بندان‌ها و رودخانه‌های گیلان انجام شد و هم‌زمان با این اتفاق مشکلات لایروبی نیز باید سریع‌تر حل شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دکتر نوبخت جهت برطرف‌سازی مشکلات آب و فاضلاب استان گیلان دستور ویژه گرفته شد تصریح کرد: اقدامات و اعتبارات جهت برطرف‌سازی مشکلات آب و فاضلاب نیز در برنامه بودجه سال 98 قرار دارد.

داداشی با اشاره به حضور مدیران‌کل در ادارات و مراجعات مردمی ابراز داشت: طبق درخواست‌هایی که مردم داشتند، مدیران‌کل باید به وقت و زمان خاص مراجعات مردمی بیشتر دقت کرده و در آن ساعات در ادارات حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در حوزه درمان نیز مشکلاتی نظیر بدهی سازمان‌های بیمه‌ای که موجب بروز مشکلات بیشتر برای مردم در این حوزه شده است، وجود دارد و این معضل نیز باید با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی حل شده تا شاهد افزایش گرفتاری‌های مردم نباشیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت افتتاح راه‌آهن رشت ــ قروین و گسترش آن اظهار داشت: جهت رونق اقتصادی باید هرچه سریع‌تر راه‌آهن رشت ــ قزوین به آستارا نیز متصل شود و این مسئله بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری با اشاره به نزدیکی فصل کشاورزی، مشکلات این حوزه و تأکید بر مسئله سد لاسک شفت گفت: سد لاسک با مشکلات زیست‌محیطی همراه نیست و از مزایای تأمین آب شرب نیز برخوردار است بنابراین بنده تقاضا دارم که برنامه و توجه ویژه‌ای به این پروژه لحاظ شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با همت و فعالیت‌های جوانان موفقیت‌های بسیاری نصیب نظام جمهوری اسلامی شد.

ذبیح‌الله نیکفر لیالستانی راجع به مشکلات صدور مجوز در روستاها ابراز کرد: برخی از کارشناسان در راستای بازرسی‌هایی که در روستاها انجام می‌دهند و هزینه‌هایی که از مردم دریافت می‌کنند و با توجه به فشار اقتصادی، این مسئله موجب ایجاد نگرانی‌های بسیاری برای مردم شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگین و سفر مسافران به استان گیلان بیش از 70 درصد تصادفات و حوادث در انتظار مردم بومی استان گیلان است بنابراین در راستای کاهش حوادث باید به راه‌های دسترسی توجه ویژه‌ای شود.

وی با یادآوری اینکه در حوزه سلامت نیز مشکلاتی وجود دارد تصریح کرد: بسیاری از مردم ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در بخش‌های مختلف خصوصی هستند که باید در این راستا و در حوزه سلامت تعابیر جدید و مناسبی اتخاذ شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:4بهمن1397 ، کدخبر: 1930445: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
نه اینکه پول این بدهی میاد تو جیب مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین