پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
در استان آذربایجان غربی ، مجموعه توانبخشی وجود دارد که شنیدن داستانش احتمالا برای ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور و همچنین مدیرکل محترم بهزیستی استان ، جذاب خواهد بود. هفته نامه نوای هستی به نقل از ارکان این مجموعه ، بیان داشته که مورد بی مهری و حاشیه بینی مدیران استان قرار گرفته اند و اما پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، بدون کمترین قضاوتی ، انتظار شنیدن توضیحات مدیران بهزیستی در خصوص کم توجهی های احتمالی و یا شنیدن اخبار حمایتی و کمک از این مجموعه را دارد.
شعار سال: در استان آذربایجان غربی ، مجموعه توانبخشی وجود دارد که شنیدن داستانش احتمالا برای ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور و همچنین مدیرکل محترم بهزیستی استان ، جذاب خواهد بود. هفته نامه نوای هستی به نقل  از ارکان این مجموعه ، بیان داشته که مورد بی مهری و حاشیه بینی مدیران استان قرار گرفته اند و اما پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، بدون کمترین قضاوتی ، انتظار شنیدن توضیحات مدیران بهزیستی در خصوص کم توجهی های احتمالی و یا شنیدن اخبار حمایتی و  کمک از این مجموعه را دارد.

هفته نامه نوای هستی بیان داشته است:  مجموعه توانبخشی مورد اشاره برای نگهداری بیماران روانی ساخته شده و در آذر ۱۳۹۵، تقریبا کامل گردیده است . اما  بهزیستی استان آذربایجان‌غربی ، بجای حمایت از خیرین و ارکان مجموعه، اقدام به ابطال مجوز کرده و مجموعه فوق که جزو انفال برای استفاده معلولان می باشد در حال تخریب است. با چنین وضعیتی، چه کسی در امر خیر پیش قدم می شود و آنهم در زمانی که معلولان نیازمند کمک و مساعدت خاص هستند و صدها بیمار روانی در کشور بعلت نبود مرکز مناسب،در پشت نوبت قرار دارند؟ در حالی که مجموعه ۱۵۰۰ متری(در زمین هفت هکتاری) در حال تخریب یاد شده، گنجایش پذیرش بیماران زیادی از سراسر کشور را دارد.






و حال و هوای امروز ساختمان



انتظار می رود با انتشار این گزارش ، عکس ها و توضیحات ارایه شده، ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور و یا مدیرکل محترم استان، دستور رسیدگی ویژه را صادر فرمایند.

هفته نامه نوای هستی بیان نموده است:  موسسه خیریه معراج نور شیری، دو سال بدون یارانه و چهار سال با یارانه 20 نفر، تعداد 50 بیمار روانی را نگهداری نمود و در رتبه بندی مراکز،بعنوان مرکز درجه یک ، رتبه بندی گردیده است. موسسه در حدود 10 هکتار زمین جنب اتوبان خریداری نموده و طراحی و ساخت بزرگترین مرکز توانبخشی را در دستور کار خود قرار داده و در عرض 4 ماه توانسته است، ساختمان 1500متری را بدون کمک بهزیستی احداث نماید( هیچ یک از مراکز یارانه دار کشور تاکنون نتوانسته اند ، این حجم خدمات ارائه نمایند).

 اگر به این موسسه کمک می شد، توانایی نگهداری 200 بیمار را بدون یارانه دارا بود . این موسسه اعلام داشته، تمام بیماران روانی مجهول الهویه کشور را با نصف یارانه قبول می نماید.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین