پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد دولت را برای افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی، ۴ برابر افزایش داد.

شعارسال: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد دولت را برای افزایش ۲ هزار میلیارد تومانی، ۴ برابر افزایش داد.

سلمان خدادادی صبح امروز در جلسه شورای اداری جلب رضایت و تامین رفاه مردم را ضروری خواند و اظهار داشت: حضور مردم در صحنه طی سالهای 77 و 88 و 96 سه توطئه استکبار جهانی و دشمنان انقلاب را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی خنثی کرده و تا زمانی که مردم در صحنه حاضر هستند هیچ قدرتی توان مقابله با انقلاب اسلامی را نخواهد داشت.

وی در با اشاره به تاکید رهبری برای تامین معیشت اقشار کم درآمد جامعه افزود: در این راستا کمیسیون اجتماعی مجلس از 407 هزار میلیارد تومان بودجه سال 98 ، مبلغ بیش از 110 هزار میلیارد تومان را برای رفاه عمومی اختصاص داده است.

وی افزود:از 10 محور اصلی بودجه سال آینده یک محور مختص رفاه عمومی از قبیل توجه به اقشار آسیب پذیر،همسان سازی حقوق بازنشستگان، بیمه تکمیلی رانندگان است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از اختصاص 8000 میلیارد تومان برای افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد نیز خبر داد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد دولت را برای افزایش 2000 میلیارد تومان به 4 برابر افزایش داد.

نماینده مردم ملکان در ادامه تلاش مسئولین شهرستان ملکان برای رشد و توسعه پروژه های عمرانی را ستودنی دانست و گفت:آزاد راه ملکان به مراغه با 400 میلیارد تومان بودجه در حال اجرا بوده و درمانگاه تامین اجتماعی در حال تکمیل است و به زودی افتتاح خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:6 بهمن 1397 ، کدخبر: 13971106000431،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
0
واقعا کسایی که تو بهزیستی و امثال اینجاها کار میکنند خیلی کمتر از حقشون حقوق میگیرند کاش بیشتر بهشون توجه بشه شاید سختی کارشون کمترشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین