پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: مرکز آزمون ملی جهت ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور در پردیس بین الملل تهران ایجاد شد، چون هر سال حدود 100 تا 150 پرونده دانش آموختگان خارج از کشور بررسی می‌شود و امکان برگزاری آزمون ملی در سراسر کشور ایجاد شده است.دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی با اشاره به بازنگری و ابلاغ برنامه آموزشی (کریکولوم) 97 دندانپزشکی، بیان کرد: کارگروه پاسخ‌گویی به ابهامات موجود در باره اجرای برنامه آموزشی 97 تشکیل شده است و خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای اجرای این برنامه از سوی دانشکده ها به شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی ارسال شده که بین دانشکده های پزشکی به اشتراک گذاشته می شود.

شعار سال: حسن رزمی روز شنبه در سی و هشتمین نشست شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی که با حضور سرپرست و معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: در حال حاضر 16 دانشکده دندان‌پزشکی، دوره‌های تخصصی دندان‌پزشکی ارائه می دهند و شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی نیز از مراکز و دانشکده های واجد شرایط دوره های تخصصی، بازدیدهای دوره ای دارد، اما رویکرد ما توجه به کیفیت آموزش است.

وی اظهار داشت: اعتباربخشی دانشکده های دندان‌پزشکی انجام و گزارش آن به شورای گسترش ارائه شده است. در این اعتباربخشی، زیرساخت ها، امکانات و نیروی انسانی دانشکده های دندان‌پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی با اشاره به بازنگری و ابلاغ برنامه آموزشی (کریکولوم) 97 دندانپزشکی، بیان کرد: کارگروه پاسخ‌گویی به ابهامات موجود در باره اجرای برنامه آموزشی 97 تشکیل شده است و خوشبختانه پیشنهادات خوبی برای اجرای این برنامه از سوی دانشکده ها به شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی ارسال شده که بین دانشکده های پزشکی به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل ساماندهی خدمات دندان‌پزشکان متخصص متعهد خدمت، تدوین، تصویب و ابلاغ شده که این دستورالعمل موجب افزایش رضایت‌مندی دندان‌پزشکان متخصص متعهد خدمت شده است.

رزمی اظهار داشت: با همکاری شورای سیاست‌گذاری امور دندان‌پزشکی، آیین نامه دوره دستیاری بر اساس پیشنهاد دانشکده ها، تدوین و بازنگری شده و خوشبختانه پروتکل اجرایی آموزش در عرصه دانشجویان دوره دکترای دندان‌پزشکی نیز تدوین شده است و این پروتکل به عنوان یکی از امتیازات دانشکده های دندان‌پزشکی در اعتباربخشی مورد توجه قرار می گیرد.

دبیر شورای آموزش دندان‌پزشکی و تخصصی گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری آزمون های ارتقا و دستیاری به صورت الکترونیک انجام شده و مقدمات برگزاری آزمایشی آن در کلان مناطق آمایشی در اسفندماه آماده و آزمون ارتقا در سال 98 به صورت الکترونیک برگزار می شود تا علاوه بر افزایش سرعت پاسخ‌گویی، شاهد افزایش امنیت آزمون و ارتقای کیفیت آن باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته سایت خبری ایران پزشکان تاریخ انتشار6 بهمن 97، کدخبر: 10971، www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
به نظرم این ازمون را برای دانش اموختگان داخلی هم برگزار کنید بد نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین