پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
تاجگردون: یکی از کارهای سخت استاندار انتخاب نیرو برای انجام کارهای محوله است در بحث جایگزینی حاج رحیمی این گونه بوده است که شخصی را انتخاب کنند که توان اجرایی کار را داشته باشد، کار عمرانی را بداند و در کار پاک‌دست و مسیر را بشناسد و اهل خیانت نباشد.

شعار سال: غلام رضا تاجگردون در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گچساران گفت: دوستی من و اقای رحیمی فقط در دوران فرمانداری وی نبوده بلکه با وی در میز نشستم و درس خواندیم با هم خاک جبهه خوردیم با هم بزرگ شدیم و کار کردیم.

نماینده گجساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول پنج سال خدمت صادقانه آقای رحیمی و تلاش دلسوزانه‌ ای داشتند در این مدت تمامی مکالمات تلفنی ما به یک ساعت به طول انجامیده است و بسیاری از مکالمات ما در مورد مسائل کاری بوده است.

وی ادامه داد: هر چه صحبت کردیم در خصوص کار بوده و طی این پنج سال یا کلنگ زده‌اند، یا روبان پاره کردند و این ارزشمند است.

تاج‌گردون افزود: اینکه کسی که نه سابقه فرمانداری داشته و نه چیزی آمد خوب کار کرد ارشمند است ای کاش آنهایی که روزی فرصت خدمت کردن را از امثال رحیمی گرفتند آن را نمی گرفتند که امروز از این خدمات زودتر بهره‌مند می‌شدیم.

نماینده گجساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دوران فرمانداری اقای رحیمی به چهار سال رسید طی یکسال اخیر ما را زله کرد که از می خواهم از اینجا بروم و من مرتب خواهش می‌کردم تا من هستم بمانید ولی تشخیص وی بر رفتن بود.

وی تصریح کرد: وی در همه پروژه‌ها و فعالیت ها حضور داشت، کدام فرماندار را سراغ دارید که این همه جلسه با طیف‌های سیاسی شهر در مسائل امنیتی و سیاسی داشته باشد.

تاج‌گردون گفت: اگر وی دارای اخلاق تندی بود برای کار در کار سیاسی بود تندی و تیزی نداشت.

نماینده گجساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل امنیتی این شهر چیز کوچکی نیست و شما هیچوقت نمی‌دانید و گفته نمی شود که بعضی‌های تق آن در می‌آید و شما صدای آن را می‌شنوید.

تاجگردون گفت: این چیزها را آقایان بی‌صدا جمع می‌کنند، تغییرات مدیریتی گاهی به خاطر حفظ آبروی افراد اتفاق می‌افتد و هیچ کسی نمی‌فهمد دل بزرگی می‌خواهد همه این مسائل و حرف ها را با هم هضم کند و امروز تودیع عزیزی است که به نظر بنده یک نیروی توانمند و کارش را خوب یاد گرفت و انتقال داد.

تاج‌گردون افزود: آقای رحیمی از صمیم قلب از طرف موکلانم به شما افتخار می‌کنم و خسته نباشید از صمیم قلب می‌گویم نمیدانم در قلب شما چه می‌گذرد ولو اینکه انسان پیشرفت نیز کند باز تودیع ناراحتت‌کننده است.

وی عنوان کرد: من بسیار خوشحال هستم که مدیری برداشته شود اما به جای دیگری برای خدمت برود نه اینکه برداشته شود و ارتقا پیدا نکند.

وی گفت: یکی از کارهای سخت استاندار انتخاب نیرو برای انجام کارهای محوله است در بحث جایگزینی حاج رحیمی این گونه بوده است که شخصی را انتخاب کنند که توان اجرایی کار را داشته باشد، کار عمرانی را بداند و در کار پاک‌دست و مسیر را بشناسد و اهل خیانت نباشد.

تاجگردون با بیان اینکه این شهرستان متعلق به تمامی طوایف است، گفت: هیچ گاه به دنبال این نباشید که بین دو ایل یا طایفه اختلاف بیندازید چرا که تفرقه افکنی در میان طوایف صحبت ۱۰ سال گذشته است.

نماینده مردم گچساران و باشت اظهار کرد: شماها گول بازی سیاسی ما را نخورید و اینقدر ترک، لر، قشقایی و باوی نکنید.

وی ابراز کرد: به خوان پایه فشار نیاورید که فلان شخص بویراحمدی و یا باوی است.

تاجگردون اذعان کرد: بنده به عنوان یک نماینده گاها به دولت نقد می‌کنم و در جاهایی دیگر از خدمات دولت باید دفاع کرد.

وی با درخواست از فرماندار جدید خاطرنشان کرد: باید با هماهنگی ادارات با یکدیگر این قطار قرار گرفته بر روی ریل توسعه همچنان با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

تاجگردون عنوان کرد: امیدوارم تا باشد چنین روزهایی که برای رفتن شخصی چشمان گریان و برای آمدن شخص دیگری لب ها خندان می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: ‌خوشحال هستیم فرزندی از این شهر سکان خدمت را به دست گرفته و از استاندار سپاس‌گزاریم.

رحیمی فرماندار سابق گچساران نیز در مراسم تودیع خود گفت: خوشحال هستم که امروز همه به این مراسم آمده‌اند چه اصولگرا چه اصلاح‌طلب، ریش سفید بزرگ، کوچک، خانم آقا من شرمنده‌ام که شما را خسته کردم و خوشحال هستم و می گویم خدایا این وحدت و تعامل را از شهرستان من نگیر.

رحیمی با بیان اینکه تاجگردون در دوران انتخاباتی خود جمله را مطرح کرذ گفت: مردم به شما قول می‌دهم که نماینده شما نام گچساران را در کشور پرآوازه کند و من از خدا خواستم و گفت: کاری می‌کنم که فرماندار شما را نیز در کشور بشناسند.

وی گفت: این مسیر نبود جز با همکارها، همراهی‌ها و همدلی‌های همشهریان، معتمدان، روحانیت، امام جمعه، اعضاهای شورای شهر همه دست مرا گرفتند به تنهایی هیچ‌کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

فرماندار سابق گچساران گفت: خدا را شکر می‌کنیم در این چهار پنج سال حرف نخست را در فرمانداری‌های استان زدیم و در کشور نیز چهارم کشور شدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: گچساران در حوزه کاهش نزاع‌های دسته جمعی در رتبه نخست تا سوم کشور است و این نشان‌دهنده امنیت بالای این شهرستان است.

رحیمی با بیان اینکه می‌گویند رحیمی عصبانی است، گفت: این لقب عصبانی به من چسپیده است، اگر عصابی شده‌ام و می‌شوم تنها به خاطر شهرستان عصبانی شدم، من تا الان نه دعوایی کرده‌ام و نه پایم به دادگاه باز شده است، عصبانیت کاری داشتم و افتخار می‌کنم.

فرماندار سابق گچساران گفت: معلمی خود را با دینی و قرآن شروع کردم و در شهرستان و استان و کشور برتر شدم، مدیری را شروع کردم و مدیر نمونه شهرستان، استان و کشور شدم، فرماندار شدم، شدم فرماندار چهارم کشور.

وی با اشاره به شرایط کنونی خیابان بلادیان گفت: زمانی حاج‌خدادوست به من می‌گفت اگر به خیابان بلادیان بیایی ترو با لودر زیر می‌گیرم اما امروز وقتی مرا می‌بیند دعوت به چایی می‌کند و از این کار راضای است.

رحیمی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر بازنشسته بودن وی گفت: آقا به قرآن من بازنشسته نیستم، به امام حسین من سه سال دیگر تا بازنشستگی دارم نگویید تاج‌گردون پارتی‌بازی کرده است نه به قرآن موهایم سفید شده است مگر می‌شود استاندار را به دلیل همین قانون بردارند بعد من کی هستم، من بازنشسته نیستم به خدا.

فرماندار سابق گچساران گفت: رسانه بنویس به خدا تازه تا سه سال دیگر تازه حکم من چهارساله است، الان به مدت چهار سال شده‌ام فرماندار بروجرد و معاون استاندار لرستان.

رحیمی عنوان کرد: اگر معلم‌های اول راهنمایی مرا ببینید باورتان نمی‌شود ولی من متولد ۴۵ هستم پیر شدیم بعضی از دایی‌های من اینجا حضور دارند بعضی از ارث است یک چیزی نیز از حرص است و چیز دیگری هم از سیاست ولی بازنشستگی قانون دارد.

وی عنوان کرد: من به مدت پنج سال فرماندار گچساران بودم ولی بارها اصرار کردم که از این شهرستان بروم نه اینکه خسته جسمی باشم نه روحم خسته شده بود و خود تمایل داشتم تا از گچساران بروم.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پدر ما بیکار بود دارای ۱۸ فرزند شد از بین این فرزندان یکی دعوا می‌کند گناه من چیست باید به من فحش بدهید؟به مادر و خانواده من فحش بدهید؟ گورپدر برادر من.

فرماندار سابق گچساران با خنده ادامه داد: البته پدر من اینجا نشسته است بابا معذرت می‌خوام.

رحیمی ادامه داد: حضرت نوح دارای فرزندی بود که بد شد، به سازمان ملل، شورای امنیت به سرتن قوای جهانی نوشته‌اند که این پسرش دعوا کرده است نکنید این کار را.

وی افزود: من برای مصاحبه رفتم فرمی به من دادند برای نوشتن اسامی برادران و خواهرانم گفتم این فرم جا کم دارد من ۱۹ برادر و خواهر دارم کجا بنویسم یکی از برادران و خواهرانم را فراموش کردم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 5 بهمن 97، کد مطلب: 114958:www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین