پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه فعالیت حوزه نباید تنها به درس و بحث محدود شود گفت: حوزویان باید با حضور چشمگیر در جامعه مشکلات مردم را به درستی لمس کرده و برای رفع آن اقدام کنند.
شعار سال: عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه فعالیت حوزه نباید تنها به درس و بحث محدود شود گفت: حوزویان باید با حضور چشمگیر در جامعه مشکلات مردم را به درستی لمس کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

تعداد بازدید : 5


 روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی بر توقعات زیاد از حوزه علمیه قم برای حل مسائل و ابهامات تاکید کردند وگفتند: در گذشته چنین توقعاتی از قم وجود نداشت و حوزه علمیه، سربه‌زیر و مشغول کار خود بود اما امروز این انتظار از حوزه علمیه قم وجود دارد که برای ابهام‌ها و مشکلات دینی راه‌حل داشته باشد.

ایشان همچنین در بخش دیگری بر ضرورت فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی و حضور جریان ساز در این فضا و «اثر و بازخورد تبلیغ» در فعالیت های تبلیغی تاکید کردند.

در همین زمینه حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز به ارایه توضیحاتی درباره لزوم فعال‌تر شدن حوزه علمیه در فضای عمومی جامعه و همچنین فضای مجازی برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم و به ویژه نسل جوان پرداخت که فایل صوتی آن را می شنوید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبر آنلاین،تاریخ انتشار:8بهمن 1397،کد خبر:1226618،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
درک مشکل با رفع مشکل باید انجام بشه امیداست برادران حوزه قدمهای مفیدی در این راستا بردارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین