پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
سازوکار ویژه مالی یا SPV شیوه ای برای انجام مبادلات با ایران است تا تحریم های آمریکا را دور بزند، سازوکاری که صالحی گفته 8 بهمن ثبت آن رسما اعلام می شود. بر اساس گزارش های منابع خبری، میزبان این نهاد پاریس در فرانسه است؛ مدیر آن یک بانکدار ارشد آلمانی خواهد بود بریتانیا نیز ‏مسئول حسابرسی می شود. اما این سازوکار به چه شکلی فعالیت خواهد کرد؟
شعارسال:سازوکار ویژه مالی یا SPV شیوه ای برای انجام مبادلات با ایران است تا تحریم های آمریکا را دور بزند، سازوکاری که صالحی گفته 8 بهمن ثبت آن رسما اعلام می شود. بر اساس گزارش های منابع خبری، میزبان این نهاد پاریس در فرانسه است؛ مدیر آن یک بانکدار ارشد آلمانی خواهد بود بریتانیا نیز ‏مسئول حسابرسی می شود. اما این سازوکار به چه شکلی فعالیت خواهد کرد؟

سازوکار ویژه مالی یا SPV شیوه ای برای انجام مبادلات با ایران است تا تحریم های آمریکا را دور بزند، سازوکاری که صالحی گفته 8 بهمن ثبت آن رسما اعلام می شود.

آمریکا پس از خروج از برجام، در دو نوبت در مرداد و آذر 97 تحریم ها علیه ایران را از سر گرفت.

بر اساس گزارش های منابع خبری، میزبان این نهاد پاریس در فرانسه است؛ مدیر آن یک بانکدار ارشد آلمانی خواهد بود بریتانیا نیز ‏مسئول حسابرسی می شود.

اما این سازوکار به چه شکلی فعالیت خواهد کرد؟ ویدیوی زیر را تماشا کنید.




تعداد بازدید : 1

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب ، تاریخ انتشار7 بهمن 97 ، کدخبر: 455777، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین