پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
وزیر اسبق بهداشت به استعفای قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت به دلیل کمبود بودجه واکنش نشان داد.
شعارسال:وزیر اسبق بهداشت به استعفای قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت به دلیل کمبود بودجه واکنش نشان داد.

علیرضا مرندی وزیر اسبق بهداشت با بیان اینکه اگر در ایران هر کجا خدمات پزشکی به درستی انجام نشود مشکل از خودمان است، اظهار کرد: همواره خود راپشت کمبود‌ها پنهان می‌کنیم و می‌گوییم پول دهید در غیر این‌صورت می‌روم.

وی اظهار کرد: شرایط کنونی از زمان گذشته بدتر نیست؛ من وقتی برنامه داشتم و وسط کار آمدم پول هم تخصیص داده شد و وقتی هم برنامه نداشتم پولی ندادند، اگر آن‌ها هم برنامه داشتند پول داده می‌شد.

مرندی با اشاره به افزایش تعداد دانشگاه‌ها اظهار کرد: در آن زمان و در اوج بی‌پولی تعداد دانشگاه‌های ما افزایش یافت و توانستیم شبکه نیروی انسانی را تقویت کنیم و متخصصان بسیاری تربیت یافتند، با بی‌پولی می توان کار کرد.

وزیر بهداشت اسبق گفت: من را باید برای کار‌هایی که انجام نداده‌ام محاکمه کنند؛ اما به کار‌های انجام نداده جز خداوند کسی نظارت نمی‌کند؛ به دلیل کارهایی که انجام نداده ام، ناراحت هستم.

تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار6 بهمن 97 ، کدخبر: 6812282، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین