پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:پیشرفت های حوزه بهداشت و درمان در 40 سال گذشته در استان زنجان محسوستر از بخش های دیگر بوده است.

شعارسال: احمد بیگدلی اظهار داشت: بیشترین پیشرفت های استان زنجان در 40 سال گذشته در زمینه بهداشت و درمان بوده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های بهداشت و درمان استان امروز به گونه ای است که در هر شهر بیمارستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در گذشته همه مردم از روستاها و شهرستان های مختلف به یک بیمارستان در شهر زنجان وجود داشت، مراجعه می کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز پیشرفت های بهداشت و درمان به اندازه ای است که در هر شهرستان بیمارستان و در مرکز استان نیز چندین بیمارستان احداث شده است.

بیگدلی با اشاره به راه اندازی خانه بهداشت و درمانگاه های شبانه روزی در برخی شهرها و روستاهای استان زنجان،تصریح کرد: در این زمینه پیشرفت محسوستری نیست به سایر حوزه ها داریم.

وی خودکفایی در زمینه تولید گندم را یکی دیگر از پیشرفت های استان زنجان عنوان کرد و گفت: در زمینه کشاورزی به ویژه مکانیزه کردن ابزار آلات پیشرفت خوبی داشته ایم.

این نماینده با اشاره به اقدامات و پیشرفت های قابل توجه در زمینه محرومیت زدائی از چهره شهرها و روستاهای استان زنجان، بیان داشت: در حال حاضر بالای 80 درصد راه های اصلی روستایی استان آسفالت شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر70 درصد خانوارهای استان زنجان از نعمت گاز برخوردارند، افزود: این پیشرفت ها قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست.

بیگدلی با بیان اینکه نگاه ویژه ای به روستاها و مناطق محروم استان زنجان پس از انقلاب شده است،ادامه داد: امکانات مطلوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت های مسائل آموزشی در استان به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان داشت: اگر چه در برخی جاها مدارس از نظر ساختمانی و سخت افزاری مشکل دارد اما از نظر نرم افزاری پیشرفت های خوبی داریم.

وی گفت: در زمان گذشته اینگونه نبود که در هر روستایی معلم و آموزش و پرورش و امکانات وجود داشته باشد و پیشرفت های امروز نسبت به آن زمان قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر چه این پیشرفت ها ایده آل تر از این هم می توانست باشد،افزود: اما نظام اسلامی خدمات ارزنده ای را به مردم در مناطق مختلف ارائه کرده است.

بیگدلی با اشاره به آمار کمی تعداد دانشگاه های استان زنجان، گفت: 30 سال گذشته فقط یک دانشگاه در مرکز استان داشتیم در حالی که امروز در شهرستان ها هم تعداد دانشگاه ها افزایش یافته است و در شهری همچون خدابنده سه دانشگاه فعالیت می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت موج رسا، تاریخ انتشار:7بهمن1397 ، کدخبر: 9651: www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین