پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
وزیر ارتباطات گفت: با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، ۷۰ هکتار زمین که در کشور مبادرت به کشت خشخاش می‌کردند، کشف شد.

شعارسال: محمدجواد آذری جهرمی با تأکید بر اینکه کارهای مهمی در تولید ماهواره و ارتقای دانش فضایی با جدیت در حال پیگیری است، افزود: اولین کنفرانس توسعه کاربردهای دانش فضایی که امروز توسط دانشگاه علم و صنعت پایه‌ریزی شده است، می‌تواند به دستاوردهای مهمی در حوزه کشاورزی، صنعت، محیط‌زیست، مدیریت منابع آب و اشتغالزایی بینجامد.

آذری جهرمی گفت: در هفته فضایی، آغاز احداث اولین پارک فناوری کسب و کارهای فضاپایه را در مازندران خواهیم داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: این پارک می‌تواند به استقرار شرکت‌های فضاپایه و توانمند در این حوزه در راستای توسعه کاربردهای فناوری فضایی بینجامد و با حمایت دولت از این توانمندی‌ها، شاهد آن خواهیم بود که تلاش ۲۵ سال اخیر دانشمندان فضایی در زندگی روزمره مردم، مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: برخی رسانه‌های خارجی قصد دارند که فعالیت‌های صلح‌آمیز فضایی ایران را که برای توسعه کشور انجام می‌شود، به صورت نادرست سیاه‌نمایی کنند.

آذری جهرمی همچنین با اشاره به کاربردهای فناوری فضایی و پایش ماهواره‌ها از سطح زیرکشت محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: برای مثال با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، ۷۰ هکتار زمین که مبادرت به کشت خشخاش می‌کردند، در کشور از طریق این تصاویر کشف شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار:9بهمن1397 ، کدخبر: 17311: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
70 هکتار؟؟؟؟ کلا تریاک کشور برعکس تصور قبلی در داحل تولید میشه و نیازی به بیگانگان نداریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین