پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: در نمایشگاه اقتدار هوایی انواع هواپیمای شکاری، شکاری بمب‌افکن، سوخت‌رسان، ترابری سنگین نیمه‌سنگین و سبک، هواپیما‌های آموزشی، انواع پهپاد‌های رزمی و شناسایی و بالگرد‌های رزمی، شناسایی و تجسس و نجات به نمایش درآمده‌اند.
شعارسال: امیر «مهدی هادیان» در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه اقتدار هوایی در پایگاه هوایی شهید لشکری، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: نمایشگاه اقتدار هوایی نیرو‌های مسلح از امروز در پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد شروع به کار کرد و دستاورد‌های ۴۰ ساله صنایع دفاع هوایی جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در این نمایشگاه انواع هواپیمای شکاری، شکاری بمب‌افکن، سوخت‌رسان، ترابری سنگین نیمه‌سنگین و سبک، هواپیما‌های آموزشی، انواع پهپاد‌های رزمی و شناسایی و بالگرد‌های رزمی، شناسایی و تجسس و نجات به نمایش درآمده‌اند. ضمن اینکه در حوزه پدافند نیز شاهد حضور انواع سامانه‌ها و رادار‌های پدافند هوایی بومی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در ۷۰ غرفه پیش‌بینی شده در نمایشگاه اقتدار هوایی، توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات هوایی به نمایش گذاشته شده است.

امیر هادیان گفت: نمایشگاه اقتدار هوایی جمهوری اسلامی ایران، امروز رسما آغاز به کار کرد و تا پایان ایام الله دهه فجر از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حضور بازدیدکنندگان از نمایشگاه اقتدار هوایی نیرو‌های مسلح، هواپیما‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش به پرواز در خواهند آمد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 11 بهمن 1397 ، کدخبر: 490305 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
نمایشگاه بسیار عالی با دستاوردهای بسیار عالی تر حاصل زحمات نخبگان کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین