پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه در حال رسیدن به رتبه 2 خوابگاه‌های دانشجویی است، برای رسیدن به این وضعیت از توان خیرین و فارغ التحصیلان قدیمی دانشگاه استفاده کرده‌ایم که نتیجه آن طی 2 سال افزایش 20 درصدی ظرفیت بوده است.

شعارسال:احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی از قرمز به نارنجی تبدیل شده است، گفت :خوابگاه‌های دانشجویی برای ما از اهمیت بسزایی بر خوردار است چراکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان نخبه و علمی ما که از استان های دیگر هستند در خوابگاه‌ها اسقرار دارند.

وی افزود: از آنجایی که همه دانشجویان مانند فرزندان خود ما هستند هیچگونه تبعیضی بین آنها وجود ندارد از طرفی دانشجویانی که از شهرستان های مختلف کشور مهمان ماهستند برای دانشگاه از اهمیت بالایی برخور دارند که در این رابطه ما برای بهبود کیفیت سکونت آنها همه تلاش خود را انجام داده ایم و می دهیم.

معتمدی اضافه کرد: در چهارچوب برنامه های دانشگاه ما در مسیر افزایش ظرفیت خوابگاه دانشجویی هستیم و این حرکت را از چند سال قبل با همکاری بخش غیر دولتی آغاز کرده ایم و این موضوع در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه توانستیم با تعمیرات اساسی و جا به جایی خوابگاه ها کیفیت را بالا ببریم.

وی ادامه داد: با بازسازی خوابگاه ها موفق شدیم از رتبه 4و5 به رتبه 3 از نظر استاندارد و کیفیت برسیم و اکنون در حال رسیدن به رتبه 2 هستیم این در حالی است که برای رسیدن به این وضعیت از توان خیرین و همچنین فارغ التحصیلان قدیمی دانشگاه استفاده کرده‌ایم که نتیجه آن طی 2 سال افزایش 20 درصدی ظرفیت بوده است.

رئیس دانشگاه امیرکبیر در پایان با اشاره به اینکه تا سال 1404 ظرفیت خوابگاه‌های ما با سرمایه گذاران غیر دولتی 2 برابر خواهد شد، خاطر نشان کرد: به لحاظ ظرفیت خوابگاهی ما همچنان دارای کمبود هستیم به طوری که باید 70 درصد به ظرفیت خوابگاه ها اضافه شود البته وضعیت بحرانی نداریم اما باید به این نکته اشاره کنم که تعداد قابل توجهی از خوابگاه‌ها قدیمی هستند و اکنون با بازسازی صورت گرفته در حال استفاده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12 بهمن 97، کدخبر: 13971112000114،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین