شعار سال: جهت گیری راهبردی مشخص و منحصر به فرد بانک پاسارگاد در خصوص چگونگی انجام فعالیت ها و افق دستیابی به اهداف و جایگاه قابل تصور بانک در قالب بیانیه ماموریت، اهداف بلند مدت و راهبردها در سال 1397 به شرح می باشد. آشنایی با این اسناد ، مسلما تاثیر زیادی در تقویت اعتماد شهروندان به بانک خوبی نظیر بانک پاسارگاد(بانک هزاره سوم)، خواهد داشت :
*** بیانیه ماموریت بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد با اتکا به سرمایه انسانی کارآمد، متخصص و خلاق و نيز فرهنگ و ارزش های بنیادین غنی پاسارگادی، با در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذی نفعان، ضمن تاکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی خود برای کلیه ذی نفعان به ویژه سهامداران و مشتریان خلق ارزش می نماید.
بانک پاسارگاد از شعار «حق با مشتری است » عبور کرده و به باور ((مشتری ذات بانک است )) عینیت می بخشد و تلاش می کند ضمن توسعه پایدار بانک در ابعاد ملی و بین المللی، در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و تلاش مشارکت شایسته و موثری داشته باشد.
*** شعارهای محوری بانک پاسارگاد
- آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است
- مشتری ذات بانک است
*** هدف بلندمدت بانک پاسارگاد
- افزایش سودآوری بانک به ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰
*** راهبردهای بانک پاسارگاد
- به کارگیری بانکداری هوشمند در راستای خلق ارزش و بهبود تجربه دیجیتالی مشتریان
- ارایه خدمات بانکداری سرمایه گذاری به مشتریان
*** اهداف راهبردی بانک پاسارگاد
- افزایش درآمدهای غیر مشاع با تمرکز بر بهبود خدمات بانکی (ضمانت نامه ها، اعتبارات اسنادی و ۰۰۰)
- ارایه خدمات جدید از طریق تقویت بانکداری دیجیتال
- کاهش مطالبات غیرجاری
- تجهیز منابع متناسب با افزایش بهره وری
*** محورهای اصلی برنامه راهبردی بانک پاسارگاد- تمرکز بر سودآوری
- افزایش بهره وری با تمرکز بر افزایش درآمدها و کاهش هزينه ها
- تمرکز بر بانکداری دیجیتال و تعریف پروژه های بزرگ در این حوزه
- تفکیک خطوط کسب و کار خرد و کلان بر اساس الگوهای جهانی
- تمرکز بر پروژه هایی که موجب تطبيق هر چه بيشتر بانک با استانداردهای جهانی خواهد شد
*** ارزش های بنیادین بانک پاسارگاد
محورهای استراتژیک
| ارزش ها
|
ارزش های اسلامی و انسانی
| - الترام به ارزش های دینی
- مسئولیت پذیری اجتماعی
|
ارزش های حرفه ای
| - باور به سرمایه انسانی به عنوان مهمترین سرمایه بانک
- نظم و انضباط
- صداقت و امانت و رازداری
- سعه صدر ونقدپذیری
- چابکی و انعطاف پذیری
- شایسته سالاری
- وجدان کاری و پاسخگویی
- قانون مداری و رعایت استانداردهای ملی و بین المللی
- عشق و وفاداری به بانک
|
توانمندسازی | - تعهد به تعالی در تمامی شئون سازمان
- خلاقیت و نوآوری
- باور به همدلی، کار گروهی و مشارکت
- ارتقا دانش سازمانی با استفاده از دانش روز بین المللی
|
مشتری مداری
| - تعهد به شناسایی نیازهای فعلی و آتی مشتریان و تلاش در جهت مرتفع نمودن آن ها
- تكريم مشتریان و ذینفعان
- راهگشایی، حل مبتکرانه مشکلات
|
سرمایه های فکری ارزش آفرین بانک پاسارگاد
اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال، برگرفته از کتاب گزارش مسئولیت های اجتماعی بانک پاسارگاد