پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳
قاسم تقی زاده خامسی که تا چند ماه پیش شهردار مشهد بود و به دلیل بازنشسته بودن برکنار شده بود امروز در مراسمی به عنوان معاون جدید وزیر نیرو در امور آب و آبفا از سوی اردکانیان وزیر نیرو معارفه شد.

شعارسال: قاسم تقی‌زاده خامسی (زاده ۱۳۳۴) شهردار پیشین مشهد است. وی که در ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ از سوی شورای شهر پنجم مشهد به عنوان شهردار انتخاب شده بود در ۲۶ آبان ۱۳۹۷ به‌موجب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از شهرداری مشهد رفت. تقی‌زاده دارای تجربه ۲۵ ساله در توسعه شهری است، وی ۶ سال معاون خدمات شهری غلامحسین کرباسچی در دورهٔ حضورش در شهرداری تهران بوده‌است. تقی‌زاده هم‌اکنون مشاور اتاق بازرگانی تهران است.

وی در دهه ۸۰ چندین سال مدیر عامل آب منطقه ای تهران بود.

عباس سروش در ۱۵ اسفند ماه سال گذشته طی حکمی از سوی اردکانیان وزیر نیرو جایگزین رحیم میدانی شده بود.

در ­حکم وزیر نیرو خطاب به سروش آمده بود که با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون آب و آبفا وزارت نیرو منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری سایر معاونین، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی، مدیران ذیربط و جلب مشارکت همه­­ ذینفعان صنعت آب و فاضلاب در چارچوب برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه آب و پساب در دولت دوازدهم، تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، نسبت به تحقق کامل برنامه‌های تحت مدیریت با تأکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم در راستای پایداری فنی، اقتصادی و زیست محیطی آب کشور اهتمام ویژه به عمل آورید.

به نظر می رسد یکی از ماموریت های جدید تقی زاده خامسی پس از اعلام اردکانیان وزیر نیرو که گفته بود ساختار بخش آب وزارت نیرو تا پایان امسال اصلاح خواهد شد این خواهد بود که شرکتهای مادر تخصصی مثل آبفای کشور و شرکت مدیرریت منابع آب ایران را به معاونت تبدیل کند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو حدود دو هفته پیش در گردهمایی مدیران ارشد آب کشور گفته بود که یکی از مشکلات فعلی وزارت نیرو ساختار این وزارتخانه است که برای حل این مسئله درصدد اصلاح ساختار آن با اولویت بخش آب هستیم که براین اساس ساختار بخش آب تا پایان سال اصلاح خواهد شد و جزئیات این مهم به‌زودی اعلام می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:13بهمن1397 ، کدخبر: 13971113000606: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
ظاهرا هیچ مدیری مشمول قانون بازنشستگی نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین