پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به ارائه وام ۶ میلیون تومانی به خودروهای سنگین گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم امسال فضایی ایجاد کنیم تا ناوگان حمل و نقل عمومی پویا شود.
شعارسال: جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در جلسه اعطای تسهیلات قرض الحسنه صفر درصد برای پوشش بیمه ای رانندگان حمل و نقل عمومی ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی ولی خوشبختانه پروژه های مربوط به دهه فجر انقلاب در حال افتتاح هستند.

وی افزود: در این ایام ۲۲ هزار و ۳۳۵ پروژه بزرگ که مگا پروژه های مختلفی را شامل می‌شوند با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد افتتاح شدند که از این میزان ۱۱۶۲ پروژه با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومان مخصوص استان تهران است و امیدواریم این نشاط و شادابی را در سالهای آتی نیز شاهد باشیم.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بیان کرد: اکنون ۴۰ هزار پروژه کلنگ‌زنی شده و قرار است تا اواسط سال آینده افتتاح شود. از جایی که عدد چهل نشان از بلوغ و بالندگی است امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بتوانیم اقدامات مفیدی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کلانشهرهای ما اکنون با ترافیک و آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند گفت: با این وجود ما تنها نمی توانیم نظاره گر باشیم و باید برای جوان شدن حمل و نقل عمومی اقدام کنید. مانند نوسازی ۶۷ هزار تاکسی که راه مهمی برای کاهش آلودگی و ترافیک به شمار می رود.

وی افزود: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده شاهد جوان شدن ناوگان تاکسیرانی شویم. بنده از موسسه قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا تشکر می‌کنم و اقدام به همکاری این سازمان ها بسیاری از مشکلات ما را در زمینه حمل و نقل عمومی حل خواهد کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب تسهیلات بدون سود تا سقف سه میلیون تومان برای رانندگان تاکسی و خودروهای سبک و همچنین ۶ میلیون تومان برای خودروهای سنگین اقدام به اعطای تسهیلات می‌کند که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم امسال فضای ایجاد کنیم تا ناوگان حمل و نقل عمومی پویا شود و خصوصاً در تهران مردم کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1397 ، کدخبر: 13971115000799 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
ناوگان عمومی با وجود تاکسی های اینترنتی محال دیگه پویا بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین