پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی از بررسی اعتراضات جاماندگان بسته‌های حمایتی پس از ۲۲ بهمن خبر داد و با بیان اینکه تا ۲۹ بهمن‌ پاسخ اعتراضات داده می‌شود، شروط جدید برای این افراد را اعلام کرد.

شعار سال: رحیم اردلان درباره پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: پس از فرایند توزیع، بسته‌های حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، تعدادی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت بسته‌های حمایتی اعتراض داشته و به همین منظور سامانه‌هایی برای ثبت اعتراضات و پیگیری آنها راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از حدود 10 روز پیش سامانه‌هایی برای استعلام و همچنین ثبت اعتراضات فعال شدند؛ به همین منظور دو کد دستوری #9*142* ــ #9*1420* برای استعلام از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل و دو سامانه #8*142* و #8*1420* از دو طریق تلفن همراه اول، رایتل و ایرانسل برای ثبت اعتراضات اعلام شد که تاکنون 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفر در سامانه‌های اشاره‌شده اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطر‌نشان کرد: اعتراضات ثبت‌شده بعد از 22 بهمن ماه و پس از یک هفته کاری (29 بهمن)، از طریق شماره‌ای که کد ملی افراد و خانواده‌ها ارسال شده است، پاسخ داده خواهد شد.

اردلان ادامه داد: البته بر اساس رصدی که از پیامک‌های ارسال‌شده، صورت گرفته است، بخش قابل توجهی از پیامک‌های ارسال‌شده به سامانه‌های فوق ارتباطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد چرا که بسیاری از افرادی که پیامک ارسال کرده‌اند یا بیمه‌شده سایر صندوق‌های بیمه‌ای هستند یا اینکه قبلاً بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند اما در زمان دریافت بسته‌های حمایتی، بیمه‌شده این سازمان نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تکلیف افرادی که بیمه‌شده تأمین اجتماعی بودند و بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت داشتن شرایط و بعد از تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد و در صورتی که اعتبار تا پایان سال تأمین نشود، توزیع بسته حمایتی به این افراد به مرحله بعدی موکول می‌شود.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: لیست افرادی که بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی نبوده و نسبت به فرایند توزیع بسته حمایتی معترض بودند، برای بررسی و تصمیم‌گیری به وزارت رفاه ارجاع داده خواهند شد.

اردلان درباره مراحل بعدی توزیع بسته‌های حمایتی نیز متذکر شد: تا این لحظه هیچ بخشنامه‌ای از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ نشده است و تصمیم‌گیری در این بخش به‌عهده این سازمان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 18 بهمن 97، کدخبر: 1941294، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
امیدوارم هر چه سریعتر به همه برسه چون مردم واقعا نیاز دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین