پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
طی مراسمی با تکریم از خدمات و فعالیت‌های فرماندار و سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شیراز، محمدرضا امیری، با حکم وزیر کشور، به عنوان فرماندار جدید شیراز معرفی شد.

شعارسال: ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور معاون استاندارفارس و جمعی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس، ضمن تکریم از خدمات و فعالیت‌های فرماندار و سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شیراز، محمدرضا امیری، به عنوان فرماندار جدید شیراز معرفی شد.

معاون امور اقتصادی استانداری فارس در این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید در موضوع فرآیند انتصاب و ارتقاء مدیران، با دقت و وسواس انجام شده است.

یدالله رحمانی افزود: چهارچوب نصب و انتصاب‌ها و ارتقاء کارکنان در وزارت کشور، مشخص و به استانداری‌ها نیز ابلاغ شده است، در این موضوع همه مباحث نظیر تحصیلات، سوابق، تجارب، تعهد و غیره مد نظر قرار دارد.

وی تاکید کرد: فرماندار شیراز مسئولیت سختی را بر عهده دارد.

رحمانی با اشاره به اینکه 40 درصد جمعیت کل استان فارس در شهرستان شیراز زندگی می کنند ، گفت: شیراز دارای 3 بخش و 6 شهر و همچنین 47 درصد از کل 5 هزار صنعت استان در شهرستان است.

رحمانی ادامه داد: از کل 598 واحد معدنی فعال در فارس، 10 درصد در شیراز است.

وی افزود: شیراز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه کشاورزی و خصوصا در مباحث گردشگری اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی است.

معاون استانداری فارس بر لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان شیراز برای تداوم توسعه متوازن آن تاکید و بیان کرد : دستیابی به این امر مهم نیازمند برنامه ریزی و توانایی مدیریتی مناسب است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:18بهمن1397 ، کدخبر: 4536850: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
بسه سلامتی ایشالا که ایشون مدیر کارآمدی از آب در بیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین