پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت هرمزگان رتبه یک سرمایه‌گذاری در جوازهای صادره در سال جاری را در کشور دارد.

شعارسال: محسن صالحی‌نیا چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: هرمزگان جزء استان‌هایی است که در تولیدات صنعتی، تامین زنجیره اصلی، لجستیک و بسیاری از شاخص‌ها از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: با شناختی که بنده از استاندار هرمزگان دارم، جزء استاندارانی است که همواره در فعالیت‌های اقتصادی پیشرو و پیش‌قدم بوده و امیدوارم با وجود ایشان کارها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص حجم پروژه‌های در دست اجرا و افتتاح گفت: مجموع این پروژه‌ها ۴۳ طرح است که با مبلغی بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان در دست افتتاح و کلنگ‌زنی قرار دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان داشت: بخش عمده‌ای از این طرح‌ها مربوط به گمرک است. پروژه‌های دیگری در حوزه‌های زیر ساخت صنایع بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی، عملیات اجرایی چهار شهرک‌های صنعتی، عملیات اجرایی دو شهرک خصوصی برای اولین بار در حوزه پتروشیمی و صنایع معدنی نیز از جمله پروژه‌هایی است که در دست بهره‌برداری یا آغاز عملیات قرار دارند.

صالحی‌نیا با ذکر اینکه استان هرمزگان رتبه یک سرمایه‌گذاری در جوازهای صادره در سال جاری را دارد، تشریح کرد: یکی از شاخص‌ها در ارتباط با توسعه‌یافتگی سرمایه‌گذاری است، که با مشارکت بخش خصوصی، بانک‌های عامل وسایر منابع به ثمر خواهد نشست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:18بهمن1397 ، کدخبر: 4536512: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین