پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
بازیگر سینمای هالیوود و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان ضمن دیدار با نخست وزیر بنگلادش به مقام پدر وی نیز ادای احترام کرد.

شعار سال: آنجلینا جولی نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان که به بنگلادش سفر کرده است با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

آنجلینا جولی پس از بررسی شرایط پناهجویان مسلمان روهینگیا در منطقه کاگس بازار در جنوب بنگلادش با شیخ حسینه نخست وزیر بنگلادش دیدار و درباره وضعیت مسلمانان روهینگیا گفتگو کرد.

این بازیگر سینمای هالیوود همچنین از موزه یادبود بنگاباندهو در داکا دیدن کرد و شیخ مجیب‌الرحمن سیاست‌مداران و رهبر و بنیان‌گذار کشور بنگلادش را گرامی داشت.

شیخ مجیب الرحمن در پنجم بهمن ۱۳۵۳ به ریاست جمهوری بنگلادش رسید و نظام تک‌حزبی را در این کشور برقرار کرد، اما پس از هفت ماه در کودتایی نظامی کشته شد. دختر ارشد شیخ مجیب‌الرحمن یعنی شیخ حسینه واجد، نخست ‌وزیر کنونی بنگلادش و رئیس کنونی حزب عوامی لیگ است.

آنجلینا جولی همچنین با اشاره به شرایط پناهجویان مسلمان روهینگیا از مقامات میانماری برای پایان دادن به خشونت ها در منطقه راخین تاکید کرد که شرایط برای بازگشت مسلمانان روهینگیا به میانمار مهیا نیست.
وی افزود: مسلمانان روهینگیا حق زندگی مسالمت آمیز با حفظ دین و اعتقادات خود را دارند.










شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری فرارو، تاریخ 18 بهمن 97، کد مطلب: 390001: www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین