پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
امام جمعه شهرری گفت: نیروهای مسلح ما با اتحاد و یکپارچگی از اقتدار خوبی برخوردار هستند و هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر آن‌ها هستیم.وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتوانه قوی برای نظام دانست و افزود: با حضور در راهپیمایی پیمان مجددی با امام و رهبری می‌بندیم و انتظار و امید دشمن برای حضور نیافتن مردم در روز ۲۲ بهمن به دلیل مشکلات اقتصادی به یأس و شکست تبدیل خواهد شد و با بغض این شکست‌های پی در پی خواهد مرد.

شعار سال: حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت و توجه خدا این انقلاب جهانی باشکوه تمام به پیروزی رسید و چهل سال دست خدا پشت این نظام بود که امروز به نقطه کمال رسیده است و گام‌های جدی برای پیشرفت باید برداشته شود.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتوانه قوی برای نظام دانست و افزود: با حضور در راهپیمایی پیمان مجددی با امام و رهبری می‌بندیم و انتظار و امید دشمن برای حضور نیافتن مردم در روز ۲۲ بهمن به دلیل مشکلات اقتصادی به یأس و شکست تبدیل خواهد شد و با بغض این شکست‌های پی در پی خواهد مرد.

امام جمعه شهرری با گرامیداشت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی و بیان اینکه نیروهای مسلح بازوی قدرتمند نظام هستند، خاطرنشان کرد: در روز ۱۹ بهمن ۵۷ همافرها در مقابل امام در عصر طاغوت که خطر و احتمال کشته شدنشان وجود داشت، رژه قدرتمندی رفتند و کمر رژیم طاغوت و شاه را شکستند.

حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: نیروهای مسلح ما با اتحاد و یکپارچگی از اقتدار خوبی برخوردار هستند و هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به سخنرانی بی‌نظیر سیدحسن نصرالله به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ابراز داشت: این عالم انقلابی، مبارز و حزب اللهی واقعی در شرایط سخت لبنان و خطراتی که برای ایشان وجود دارد در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشت.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه سید حسن محبوب حتی دشمنان به دلیل شجاعتش است، تصریح کرد: سید حسن نصرالله فدایی و عاشق واقعی مقام معظم رهبری است که با اخلاص اعلام می‌کند خدا از عمر من بردارد و به عمر رهبر ایران بیافزاید.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان چند نکته مهم از سخنرانی سید حسن نصرالله اظهار داشت: در دنیا تنها کشوری که مستقل روی پای خود ایستاده، ایران است و علت دشمنی دشمنان همین زیر بلیط بیگانه نبودن است. سید حسن در صحبت‌های خود گفت ما تا امروز از ایران چیزی نخواسته‌ایم و بخاطر خط و مشی ایران از آن‌ها دفاع می‌کنیم ولی اگر خطری این کشور را تهدید کند با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بی‌تردید محبوب‌ترین انسان در پیشگاه خدا و پیامبر است و این به خاطر نصب نیست و ایمان و عمل صالح رمز این محبوبیت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس تاریخ انتشار 19بهمن 97، کدخبر: 13971119000365، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین