پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در استان زنجان از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه امیرکبیر به سمت آستان مقدس امامزاده حضرت سید ایراهیم(ع) برگزار می‌شود و با سخنرانی آیت‌الله دولابی به پایان می‌رسد.

شعار سال: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در استان زنجان از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه امیرکبیر به سمت آستان مقدس امامزاده حضرت سید ایراهیم(ع) برگزار می‌شود و با سخنرانی آیت‌الله دولابی به پایان می‌رسد.

حسین خلیل‌نژاد محبوبی با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر سخنران مراسم حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه این شهر است، اظهار داشت: مراسم در این شهر از ساعت 10:30 صبح  از چهارراه امام حسین(ع) آغاز و در میدان انقلاب خاتمه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در شهرستان خرمدره نیز مراسم از ساعت 10:30 صبح از مسجد رسول الله آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه حرکت می‌کند و حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه خرمدره نیز سخنران این مراسم است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های خدابنده و خرمدره, سلطانیه, طارم , سجاس, ایجرود,  ماهنشان و پری نیز مراسم راهپیمایی برگزار می‌شود, افزود: مراسم روز 22 بهمن در شهرستان خدابنده از ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت مزار شهدا حرکت و با سخنرانی سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاتمه می‌یابد.

    بیشتر بخوانید

        مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

        مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم اعلام شد

        شعارهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلام شد/ مسیرهای 12گانه راهپیمایی در تهران

وی  با اشاره به اینکه هم زمان با استان زنجان و سایر شهرستان‌ها, مراسم 22 بهمن در شهرستان سلطانیه از مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و در گلزار شهدا با سخنرانی محمد اسماعیلی نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس خاتمه می‌یابد, تصریح کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

محبوبی افزود: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شهرستان طارم از ساعت 10:30 صبح از میدان امام علی(ع) آغاز و در مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی پور امام جمعه این شهر پایان می‌یابد.

وی گفت: مسیر راهپیمایی در شهرستان ماهنشان از سه راهی ینگجه تا مقابل مصلی امام خمینی(ره) است که این مراسم در این شهر از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و سخنرانی این مراسم نیز حجت‌الاسلام زاهدی پور امام جمعه این شهرن است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسیر مراسم در شهرستان سجاس از میدان رکن‌الدین تا میدان امام حسین(ع) است, افزود: این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام اصلانی امام جمعه سجاس خاتمه می‌یابد.

وی با بیان اینکه آغاز مراسم روز راهپیمایی در شهرستان ایجرود از ساعت 10:30 دقیقه صبح روز از مقابل سپاه ناحیه ایجرود آغاز و در میعادگاه نمازجمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقدمی امام جمعه زرین‌آباد پایان می‌یابد, افزود: آغاز مراسم شهر پری از ساعت 10 صبح از مقابل مدرسه امام صادق(ع) به سمت مزار شهدا است که سخنران این مراسم بخشدار مرکزی این شهرستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخببرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:21بهمن 1397، کدخبر:1943912،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
تشکر تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین