پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
سامانه اس-۳۰۰ سوریه تهدیدی جدی برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه نشنال اینترست در مطلبی از سامانه‌های پدافند هوایی اس-۳۰۰ که پیش از این در سوریه مستقر شدند، به عنوان تهدیدی جدی برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یاد کرد.

شعار سال : پایگاه نشنال اینترست در مطلبی استقرار سامانه‌های پدافند هوایی اس-۳۰۰ در سوریه را «تهدیدی جدی» برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دانست.

سامانه اس-۳۰۰ سوریه تهدیدی جدی برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه نشنال اینترست در مطلبی از سامانه‌های پدافند هوایی اس-۳۰۰ که پیش از این در سوریه مستقر شدند، به عنوان تهدیدی جدی برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یاد کرد.

نشنال اینترست در این مطلب نوشت روسیه مدت‌ها درگیر استقرار این سامانه بود نه فقط به خاطر اینکه نیرو‌های عملیاتی سوریه باید در خصوص بکارگیری سامانه اس-۳۰۰ آموزش می‌دیدند بلکه علت دیگر آن احتیاط استراتژیک مسکو  بود.

در ادامه این مطلب آمده است: این اقدام استراتژیک روسیه ممکن است با امید به بازدارندگی از حملات هوایی بیشتر از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته باشد. نشنال اینترست در ادامه یادآور شد سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ ممکن است تهدیدی بالقوه برای نیرو‌های هوایی رژیم صهیونیستی باشد که به حریم هوایی سوریه از غرب نزدیک می‌شوند، جایی که نیرو‌های دولتی سوریه به طور متراکم حضور دارند.

مطلب نشنال اینترست پس از آن منتشر شد که روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست گزارش داد تصاویر یک شرکت ماهواره‌ای رژیم صهیونیستی تحت عنوان «ImageSat» از فعال شدن سه سامانه از چهار سامانه موشکی اس-۳۰۰ در شمال غربی سوریه حکایت دارد. در ارزیابی شرکت تصویربرداری ماهواره‌ای رژیم صهیونیستی آمده است: به دلیل تنش‌های اخیر منطقه‌ای و نصب این پرتابگر‌ها، ممکن است که فعالیت‌های ذکر شده نشان دهنده افزایش سطح بکارگیری این سامانه‌ها باشد. با این حال مشخص نیست چرا یکی از این پرتابگر‌ها با محافظ پوشانده شده است.

روسیه این سامانه را اوائل ماه اکتبر سال گذشته میلادی و در واکنش به سقوط یک فروند هواپیمای تجسسی خود در قلمروی هوایی سوریه در جریان حمله صهیونیست‌ها، به دمشق تحویل داد. سامانه پیشرفته اس-۳۰۰ می‌تواند موشک‌های بالستیک و هواپیما‌ها را در فاصله ۳۰۰ کیلومتری هدف قرار دهد از این رو تهدیدی علیه جنگنده‌های صهیونیستی در تجاوزات علیه سوریه به شمار می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:21بهمن 1397، کدخبر:6828642،6828642
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
باید سوریه رو به لحاظ نظامی تقویت کرد ودر سازمان ملل از آن حمایت کردتا اسرائیل به خود اجازه حمله به سوریه را ندهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین