پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
پژوهشگاه رویان یک مرکز درمانی، تحقیقاتی آموزشی در حوزه پزشکی تولید مثل، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری است. این پژوهشگاه قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین‌المللی است.

شعارسال: پژوهشگاه رویان یک مرکز درمانی، تحقیقاتی آموزشی در حوزه پزشکی تولید مثل، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری است. این پژوهشگاه قطب تحقیقاتی و فناوری در تراز بین‌المللی است و پیشگام در توسعه علم، فناوری و نوآوری در علوم زیستی با مرجعیت در علوم سلولهای بنیادی، تولید مثل، زیست فناوری، طب ترمیمی و موثر در ارتقاء سلامت جامعه فعالیت می‌کند.

در حال حاضر این پژوهشگاه شامل سه پژوهشکده، دو مرکز درمانی و چندین شرکت دانش‌بنیان است که در حوزه‌های گوناگونی تمرکز کرده‌اند. پژوهشکده پزشکی تولید مثل و پژوهشکده سلول‌های بنیادی در تهران و پژوهشکده زیست‌فناوری رویان در اصفهان واقع شده‌ است.










سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:14بهمن1397 ، کدخبر: 4531922: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین