پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
رسانه‌ها و مطبوعات خارجی به رسم هر ساله حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ را بازتاب دادند.
شعارسال: رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی امسال در جشن تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ مردم ایران را بازتاب دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی در این باره نوشت ایرانی‌ها در حال سرازیر شدن به خیابان‌های تهران و دیگر شهر‌ها در سراسر این کشور هستند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را گرامی بدارند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز همزمان با راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن پوشش زنده بخشی از این مراسم گزارش داد: ایران نشان داده که قصد تسلیم شدن در برابر آمریکا و فشار‌های بین‌المللی را ندارد.

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ با پخش زنده تصاویری از راهپیمایی پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارش داد مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیر بارش باران جشن گرفتند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد میلیون‌ها ایرانی امروز دوشنبه در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب بهمن ۵۷ به خیابان‌ها ریختند تا با اصول و آرمان‌های خود در بحبوبه فشار‌های سیاسی و اقتصادی و از سرگیری تحریم‌های آمریکا تجدید پیمان کنند.

شبکه خبری یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: امروز مردم سراسر ایران به خیابان‌ها آمده‌اند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی را که جایگاه این کشور را در جهان تعریف کرد جشن بگیرند.

شبکه المیادین هم در این رابطه گزارش داد: از صبح امروز راهپیمایی‌های گسترده و همزمان در سراسر ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است. راهپیمایی ”یوم الله ۲۲ بهمن" در بیش از هزار شهر و ده هزار روستا در سراسر ایران آغاز شد. حضور میلیونی مردم ایران، در این راهپیمایی، پیامی روشن برای خارج دارد.

شبکه المنار در گزارشی تصریح کرد: جشن‌های امروز در استان‌های مختلف ایران بسیار باشکوه است، بیش از هزار و چهارصد منطقه در کشور شاهد حضور گسترده مردمی است. امسال راهپیمایی‌ها باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است و این نکته‌ای است که امام خامنه‌ای پیش‌بینی کردند و انتظار‌ها نیز این بود که راهپیمایی امروز حماسی‌تر باشد و مردم با حمل پلاکارد‌ها و شعارها، حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.

خبرگزاری چینی شینهوا گزارش داد صد‌ها هزار نفر از مردم ایران، روز دوشنبه با راهپیمایی در سراسر این کشور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی در شهر‌های مختلف ایران، با شعار‌های ضدآمریکایی همراه بود.

خبرگزاری فرانسه با بازتاب راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نوشت: صد‌ها هزار ایرانی امروز دوشنبه در مرکز تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که زلزله‌ای سیاسی برای پایان بخشیدن به پادشاهی هزاران ساله برپا کرد و بازتاب آن هنوز در منطقه طنین‌انداز است، حضور یافتند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در پوشش راهپیمایی میلیونی مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد، با مشارکت میلیونی مردم، جای جای ایران شاهد برپایی تظاهرات باشکوه بود.

شبکه روسی «روسیا الیوم» نیز با پوشش زنده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران که بخش‌هایی از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، حضور مردم در این راهپیمایی را بسیار گسترده توصیف کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1397 ، کدخبر: 6829367 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
با این حضور مردم متوجه شدن سمپاشی رسانه ایشون جواب نمیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین