پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مسئولان هم همگام با مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ حضور یافتند و جشن تولد چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.
شعارسال: مسئولان همپای مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97 حضور یافتند و جشن تولد چهل سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

لاریجانی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس می‌کند/ ملت ایران در مصاف با دشمنان یک صدا هستند

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۲۲ بهمن) در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی، گفت: این راهپیمایی بسیار عظیم نشان می‌دهد که هیچ چیز و هیچ اقدامی مانع حضور میلیونی مردم نمی‌شود، دشمنان باید بفهمند که ریشه‌های انقلاب قوی است و در این مصاف ملت ایران یک صدا هستند.

وی افزود: تردید نکنید که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت ملت از انقلاب دشمنان را مأیوس می‌کند و آن‌ها پس از این شکست به دنبال سناریو‌های دیگر می‌روند.

لاریجانی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای کشور هم برای ادامه راه و هم حل مسائل محسوب می‌شود، همچنین دشمنان از این حضور پرشور درس گرفته و از رفتار‌های خود دست بردارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، گفت: آن‌ها از این حرف‌های بی ربط زیاد می‌زنند و خیلی نباید آن را جدی گرفت.

آیت‌الله جنتی: مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی، در دنیا عزت و قدرت پیدا کرد

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با حضور در راهپیمایی شکوهمند چهلمین بهار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: سلام بر امام، سلام بر امت امام‌و سلام بر این ملت. هدف انقلاب اسلامی این بود که حاکمیت شاه و قدرت‌های زورمند و زرمند را بشکند و حکومت الله و مردم بر مردم را برقرار کند.

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟


آیت‌الله جنتی ادامه داد: هدف انقلاب همان هدف ابراهیم بت شکن، موسی فرعون شکن و محمد طاغوت‌شکن و خمینی بت‌شکن بود.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این مملکت در دنیا آبرو پیدا کرده است، گفت: مملکت ما به برکت انقلاب اسلامی عزت و قدرت در دنیا پیدا کرد و قدرت شکن شد. در حال حاضر قدرت‌ها از قدرت اسلام می‌ترسند و وحشت دارند.

آیت‌الله جنتی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا از شوروی و روسیه نمی‌ترسد بلکه از اسلام و انقلاب می‌ترسد. ما هم به آمریکا می‌گوییم تو کوچک‌تر از اینی که بتوانی قدرت اسلام و مردم را بشکنی. تو خواهی رفت و ما خواهیم ماند. شاه رفت و ما ماندیم. صدام رفت و ما ماندیم. شما هم می‌روید و ما می‌مانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امیدواریم که به زودی جشن پیروزی انقلاب را در فلسطین برپا کنیم.

دبیر شورای نگهبان همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اسرائیل و هم دستانشان می‌گفتند که ملت ایران جشن ۴۰ سالگی را نمی‌بینند، تصریح کرد: بله، اما خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش می‌گویم که این آرزو‌ها را به گور می‌برید و کور باشید. بیایید ببینید مردم جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه برگزار می‌کنند. چشم‌تان را باز کنید. کور باشید.

آیت‌الله جنتی بر همین اساس اضافه کرد: مردم ما ایستاده‌اند، مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند، گرسنگی و تشنگی، مواردی از این قبیل را تحمل می‌کنند، اما شکست انقلاب و اسلام را تحمل نمی‌کنند. این را امام هم فرمودند.

سرلشکر جعفری: هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود مسیر ما را تغییر دهد

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بدون حفاظت‌های مرسوم در بین مردم و راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان آزادی حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی با هیچ وقت دیگری قابل مقایسه نیست و این مرهون همین خیل عظیم مردم است.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی همیشه توانسته در دنیا تاثیرگذار باشد و این را مدیون مردم ولایت مدار حاضر در صحنه است. انقلاب اسلامی به لطف مردم به پختگی رسیده است و قدرتمند‌تر از همیشه به پیش خواهد رفت.

فرمانده سپاه همچنین تاکید کرد: حضور جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که این حرکت عظیم مردمی غیر قابل توقف است و هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که مسیر ما را تغییر دهد.

عارف: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به تحریم‌های ظالمانه است

محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان می‌دهد که مردم ما خودشان صاحب انقلاب هستند و برای دفاع از انقلاب همیشه درصحنه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تضمین‌کننده اهداف عالی انقلاب است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، تضمین می‌کند که ما در مسیر انقلاب باید با قدرت بیشتری حرکت کنیم.

عارف همچنین گفت که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران و البته تحریم‌های ظالمانه آنهاست.

کواکبیان: وظیفه ما رسیدگی به وضع معیشتی مردم است

مصطفی کواکبیان در راه‌پیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: این مردم ۴۰ سال است که پای این انقلاب هستنند و با این حضور به ما می‌گویند وظیفه شماست که به مشکلات ما خصوصا مشکلات معیشتی مردم محروم رسیدگی کنید.

سردار یزدی: امروز همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد/ ملت پشت رهبری را خالی نمی‌کنند

سرتیپ پاسدار درباره حماسه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ اظهار کرد: دشمنان انقلاب با وعده‌های توخالی می‌گفتند ۶ ماه تا یک سال دیگر انقلاب ایران ساقط می‌شود و از این طریق سعی داشتند دل مردم را خالی کنند، اما ادعا‌های کذب و دروغ آن‌ها در ۴۰ سالگی انقلاب برملا شد و مردم نشان دادند که برنامه‌های این دشمنان هیچگاه عملی نخواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ایران می‌دانند همه آنچه دشمنان در گذشته گفتند و همه تلاشی که انجام دادند نقش بر آب شده و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کردند. مردم ما نشان دادند که همچنان به انقلاب خود اعتقاد کامل دارند و هیچگاه پشت رهبر خود را خالی نخواهند گذاشت.

یزدی درباره اینکه به نظر می‌رسد مسائل اقتصادی هم خللی در بین مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند تصریح کرد: برخی مسائل اقتصادی و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد ریشه داخلی و خارجی داشته و همگان می‌دانند بخش بزرگی از مشکلات مربوط به تحریم‌ها می‌شود. بخشی از آن هم مسائل مدیریتی است که در داخل ایران وجود دارد، اما مردم برای حفظ آرمان‌ها در مقابل این مشکلات اقتصادی مقاومت می‌کند همانگونه که قبل از انقلاب مقاومت کرده و رژیم ستم شاهی را از سد راه برداشتند اکنون هم اجازه نمی‌دهند که مشکلات اقتصادی خللی در ادامه راه موفقیت انقلاب اسلامی ایجاد کند.

امیر دریادار سیاری: برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نمی‌گیریم

امیر دریادار سیاری، دستیار مقام معظم رهبری در امور نظامی در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با صراحت اعلام می‌کردند نخواهند گذاشت مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند اما دشمنان بدانند این انقلاب پشتوانه مردمی دارد.

دریادار سیاری تصریح کرد: مسئولین باید با مدیریت جهادی و تکیه بر وحدت پشتوانه این انقلاب باشند.

وی در خصوص اظهارات برخی مقامات غربی مبنی بر فعالیت‌های موشکی ایران اظهار کرد: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، اما برای دفاع از کشور خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

سیاری در خصوص دستاورد‌های چهل ساله انقلاب افزود: این راهپیمایی عظیم خود نشانه‌ای از مجموعه دستاورد‌های انقلاب است ایران اسلامی همین جمعیت و عظمتی که در خیابان‌ها می‌بینید نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

امیر نصیرزاده: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران، در رابطه با راه پیمایی چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: امروز پرشورترین راهپیمایی است که در طول چهل سال اخیر دیده ام، راهپیمایی امروز و حضور مردم تودهنی بزرگی به آن‌هایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است و انشالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

نصیرزاده همچنین در پاسخ به این سوال پیرامون ادعا‌های غربی‌ها درباره برنامه موشکی و توان دفاعی کشور، گفت: توان دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و با تمام قدرت آن را حفظ خواهیم کرد.

فاطمه سعیدی: دنیا امروز دستاورد چهل ساله انقلاب را خواهد دید

فاطمه سعیدی نماینده مجلس تهران در حاشیه راه پیمایی جشن پیروزی راه پیمایی چهل سالگی انقلاب اسلامی، در رابطه با این راه پیمایی اظهار کرد: به نظر من دنیا امروز دستاورد چهل ساله انقلاب را با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت از رهبری، نظام و دستاوردهای انقلاب خواهد دید؛ دنیا امروز ما را قضاوت می‌کند من فکر می‌کنم امروز روز قضاوت دنیاست.

سیاوشی: ۲۲ بهمن روز وحدت ملی است/ چهل سالگی نشان دهنده بلوغ انقلاب است

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در رابطه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های مهم‌تر خیلی وقت پیش گفته شده، اما چهل سالگی انقلاب نشان دهنده بلوغ انقلاب است و ما هم باید به بلوغ رسیدن خود را در این روز نشان دهیم، امیدوارم که هر مشکل و مسئله‌ای بین جناح‌های مختلف وجود دارد امروز کنار گذاشته شود و با حضور پرشورشان در این روز وحدت خود را نشان دهند.

وی در ادامه افزود: ما در این روز هم علی‌رغم تمام تحریم‌ها و مشکلاتی که هست می‌توانیم در مقابل زورگویی‌های ترامپ مقاومت کنیم و مشکلات را به دست خودمان و در داخل کشور حل کنیم، امیدوارم امروز حضور پرشور مردم را بیشتر از سالهای گذشته ناظر و حاضر باشیم.


سلطانی‌فر: باید در برابر عزت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه آفرینی مردم را ستایش و تاکید کرد: باید در برابر بزرگی، عزت، عظمت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک این روز بزرگ به آزادگان جهان، ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان بهمن ٥٧ اظهار کرد: دستاوردهای ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشم‌گیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.

وزیر ورزش و جوانان، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را بسیار گسترده‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در این راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشارها و هم‌چنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند، اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

او با ستایش از حضور حماسی مردم ایران، بیان کرد: باید سر تعظیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدرتر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی امسال را خوب توصیف کرد و ادامه‌ داد: جامعه ورزش همیشه حضور پر رنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود دستاوردهای کشور در چهل سال گذشته را در همه عرصه‌ها را قابل توجه در مقایسه با رژیم قبل دانست و خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضاهای ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال‌آوری از ۲۰ مدال طلای کسب شده در بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا یعنی بازی‌های المپیک، ۱۶ مدال طلا در بازی‌های المپیک بعد از انقلاب و ۴ مدال طلا برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش چهار برابری داشته‌ایم و در رقابت‌های جهانی نیز با رشد مواجه بوده‌ایم.

وی پیشرفت در ورزش بانوان، ورزش همگانی و و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم باشد را خوب توصیف کرد و افزود: با همین رویکرد ادامه خواهیم داد تا افتخارات بیش‌تری را به‌دست آوریم.

سلطانی‌فر در پایان صحبت‌های خود، مسیر ورزش ایران در دهه پنج انقلاب اسلامی را نیز توجه به ورزش بانوان، گسترش فضاهای ورزشی به‌ویژه در مناطق روستایی و افتخارات بیش‌تر در ورزش قهرمانی عنوان کرد.


وزیر اقتصاد در ساری: ملت ایران از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به حمیت ملت ایران در شرایط سخت تاریخی گفت: مردم ایران حاضر نیستند از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عقب‌نشینی کنند.

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

 فرهاد دژپسند امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن مرکز مازندران در میدان امام خمینی(ره) ساری اظهار داشت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با نظام مستبد شاهنشاهی در این بوده که متکی بر مردمسالاری دینی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران پیروز شده و توطئه‌ها یکی پس از دیگری علیه انقلاب به‌کار گرفته شد. دشمنان از همه ظرفیت‌ها استفاده کردند تا انقلاب را به زانو درآورند اما نتوانستند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه ملت، تمام دشمنان نظام را در مقابل ملت ایران آوردند، تصریح کرد:  جنگ هشت ساله برای ملت ایران آثار اقتصادی نیز داشته است. آسیب اقتصادی جنگ 100 میلیارد دلار بود در سالی که درآمد اقتصادی ما 6.5 میلیارد دلار بود. 

دژپسند گفت: جنگ تحمیلی پایان دشمنی‌ها نبود و امروز مشاهده می‌کنیم دشمن هنوز دست از استکبارستیزی خود برنداشته و در حال طراحی انواع حیله‌گری‌ها بوده تا نظام اسلامی را به زانو درآورد.

این عضو دولت با سلام و درود به این ملت از خود گذشته اظهار داشت: مردم ایران حاضر نیستند از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عقب‌نشینی کنند. این جمع پیامی به دشمنان ارسال و آن این است که «ما همواره ایستاده ایم».

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار مازندران یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب، تجدید بیعت کردند و با این عزت و اقتدار، چله دوم انقلاب اسلامی را از فردا شروع خواهند کرد.

 قالیباف: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند

عضو مجمع تشخیص نظام گفت: ملت ایران امروز در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با افتخار و سرافرازی گرم‌تر از هر وقت در صحنه حضور یافتند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داخل و خارج دادند.

محمد باقر قالیباف که در جمع راهپیمایان 22 بهمن بوشهری حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت ایران همیشه در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند که حضور با شکوه در 22 بهمن امروز نشان از اقتدار و صلابت ایران دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هر گاه نیاز داشت در صحنه حضور داشته است افزود: در هر مقطعی که انقلاب اسلامی و کشور به حضور ملت ایران نیاز داشته و هر کجا مسئولان به کمک مردم احتیاج داشتند مردم برای دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند.

عضو مجمع تشخیص نظام با بیان اینکه ملت ایران همیشه سنگ تمام برای انقلاب و کشور گذاشته‌اند افزود: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم با افتخار و سرافرازی گرم‌تر از هر وقت دیگر در صحنه حضور دارند و این مهم‌ترین پاسخ دندان‌شکنی به آنهایی است که دشمن انقلاب در داخل و خارج هستند.


 آیت‌الله علم‌الهدی: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه قدرت نظام است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: حضور پرشور مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه قدرت نظام اسلامی است.
 آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ‌اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی مردم پای انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است و این‌ها پیام‌ها و نشانه‌هایی برای شکست دشمنان نظام اسلامی و انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: قدرت و توانمندی اصلی این نظام مبتنی بر مردم است در حالی که دشمنان نظام اسلامی درصد بودند با تکیه بر بیگانگان و قدرت‌ها بر این مردم مسلط شوند.

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: جلوه اصلی قدرت نظام این مردمی هستند که در راهپیمایی شاهد هستید و این مردم شکست ناپذیر هستند.


وزیر نیرو:اگر مردم از آینده مطمئن نبودند، امروز به خیابان‌ها نمی‌آمدند

وزیر نیرو تاکید کرد: مردم نسبت به آینده مطمئن هستند. اگر مطمئن نبودند، امروز در خیابان‌ها نمی‌آمدند.

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

 رضا اردکانیان وزیر نیرو در جریان حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: اصلی‌ترین مسئله‌ای که موجب تداوم انقلاب ما می‌شود، ایستادگی روی شعار‌هایی است که ما، پدران و مادرانمان سرداده‌اند. آن شعار استقلال،  آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی درباره حضور پرشور مردم گفت: با مستنداتی که از راهپیمایی‌های بزرگ دیده‌ایم متوجه شدیم که راهپیمایی‌های بزرگ مثل راهپیمایی عاشورا چه تاثیری داشت که دنیا به این جمع‌بندی رسید که در مقابل مردم نباید بایستد.

وزیر نیرو تاکید کرد: سالها بعد تاثیر این حضور  مردم را خواهیم دید. امروز همه‌ چشم‌های دنیا به خیابان‌های ایران نگاه می‌کند و در اثر این نگاه است که آزادی، صلح و آرامش در این منطقه تضمین می‌شود.

اردکانیان در مورد اینکه وظیفه‌ مسئولان چیست، اظهار کرد: مردم نسبت به آینده مطمئن هستند. اگر مطمئن نبودند، امروز در خیابان‌ها نمی‌آمدند. البته این چیزی از مسئولیت ما کم نمی‌کند. ما وظیفه داریم که راه را برای رشد و توسعه این کشور و جوانان فراهم کنیم.


میرسلیم: آمریکا نیروی خود را هدر ندهد و برای خود زحمت ایجاد نکند

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ای کاش پیام حضور مردم در راهپیمایی را همه سردمداران دنیا به ویژه آمریکا می‌فهمیدند و نیروی خود را هدر نمی‌دادند و زحمت ایجاد نمی‌کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم، گفت: پیام مهم از طرف مردم ما و به همه کسانی که توجه به انقلاب دارند ولی آن را درک نکردند، این است که بیایید و بفهمید در ایران ۴۰ سال پیش چه رخ داد و در طول این مدت مردم ما چه کردند و چه آفریدند و چه خیرخواهی را برای مقابله با ارعاب و ظلم و ستم برای دنیا داشتند.

وی تصریح کرد: ای کاش این پیام را همه سردمداران دنیا به ویژه آمریکا می‌فهمیدند و نیروی خود را هدر نمی‌دادند و زحمت ایجاد نمی‌کردند.



معاون اول رئیس جمهور: انقلاب اسلامی ایران برای آیندگان درس دارد/ اولویت اتحاد و همدلی

 معاون اول رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی تاریخی بود اما در تاریخ نمانده و برای آیندگان نیز درس دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز افزود: ۴۰ سالگی یعنی کمال، پختگی یعنی عقلانیت و تدبیر و افتخار می کنم در چهلمین سالگرد میهمان مردم شیراز هستم.

وی ادامه داد: شهر شیراز شهر ایمان و اخلاق، شهر گفت و گو و مدارا و شهر زندگی است و استان فارس از سال ۴۲ تا ۵۷ حضوری معنادار در پیروزی انقلاب داشت و یکی از کانون های اصلی انقلاب بود.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: آمده ایم در کنار هم از تاریخ چهل سال درس بگیریم و با امام(ره) و رهبری تجدید بیعت کنیم.

جهانگیری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران پدیده بزرگ دوران بود که با نخبگان و دانشمندان و توده مردم به پا خاست و انقلاب اسلامی ایران انقلابی تاریخی است اما در تاریخ نمانده و انقلابی برای تمامی نسل ها است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: انقلاب اسلامی راهی تازه در جهان گشود و نسلی نو بنا نهاد و امام(ره)، انقلابی بنا نهاد که بر اساس اسلام و ارای ملت شکل گرفت و امام(ره) معمار انقلابی نو بر اساس آرای مردم بود.

جهانگیری تاکید کرد: امروز رهبری نیز همان راه را دنبال می کنند و انقلاب اسلامی فخر دیروز و سرمایه ما برای عبور از تنگناها است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه ملت است و هیچ گروه و دسته نمی تواند انقلاب را به نام خود مصادره کند و از محدود انقلاب هایی بود که به سرعت به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: پیام این حرکت امام(ره) به دنیا این بود که این نظام خواسته های خود را از طریق قانون پیگیری می کند و در چهلمین سال انقلاب به یاد بیاوریم روزهای همدلی و اتحاد را و امروز نیز به آن احتیاج داریم و با اتکا به ملت ایران می توان از تمامی مشکلات عبور کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که خواسته های ۱۰۰ ساله مردم محقق شود و ملت ایران دنبال آزادی، عدالت و پیشرفت بود و آزادی که در این ۴۰ سال تکامل یافته است.

جهانگیری افزود: استقلال ما کامل است و بر اساس آن با دنیا تعامل می کنیم و آمریکایی ها به دلیل از دست دادن ایران قدرتمند و بزرگ ناراحت هستند.

وی یادآور شد: امروز امنیت موجود بیانگر اقتدار و عزت ملت ایران است امروز مسئولین با افتخار به کشور عراق، سوریه می روند و مورد استقبال قرار می گیرند.

جهانگیری ادامه داد: عدالت از جمله خواسته ها بود که راه های زیادی رفتیم و همچنان ادامه خواهیم داد تا به اوج عدالت برسیم و در مباحث علمی نیز دانشگاه ها و دانشمندان دارای جایگاه بالایی در جهان هستند و در همین شیراز عمل های جراحی انجام می شود که فقط در کشورهای درجه یک جهان انجام می شود.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال اختلاف در میان ما است در حالیکه امروز به اتحاد و همدلی احتیاج است.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هدف تحریم ها، ملت ایران است و آمریکایی ها دروغ می گویند که هدف تحریم نظام و دولت است امروز آمریکایی ها بدانند دولت، ملت و مسئولین به دنبال شکست آمریکا هستند. تحریم ها که شروع شد اعلام کردند نفت ایران را به صفر می رسانیم و دارو را تحریم می کنیم اما ما  ۹۶ درصد داروی مورد نیاز را تامین می کنیم.

جهانگیری افزود: این ملت به عشق رهبری آمدند و می دانم وضعیت معیشت مشکل دارد و شرایط سخت داریم اما بن بست نداریم و با همت مردم و تلاش مسئولین مشکلات برداشته می شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: فارس استان روبه توسعه است و محدودیتی دارد مانند آب، طرح های بزرگ و مهم نیز با همت مسئولین در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.


حدادعادل در جمع خبرنگاران: مردم ایران مانند عربستان نبودند که کشورشان گاو شیر ده باشد

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: مردم ایران مانند عربستان نبودند که کشورشان گاو شیر ده باشد. مردم می دانند کشورشان شیر است.

مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟
به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با حضور در در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: در این چهل سال انقلاب امتحان خود را به خوبی پس داده است، خیلی از قول هایی که اول انقلاب می دادیم، وعده هایی که می دادیم، عملی کردیم. مردم هم این موضوع را حس می کنند و برای همین در صحنه حضور دارند. مهم این است که چهل سال در برابر همه دشمنی ها ایستادیم و ان شاءالله بعد از این هم با قدرت پیش می رویم.

حداد عادل تصریح کرد: مردم از روز اول سه چیز می خواستند، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و الان حس می کند این سه خواسته را دارند.

وی ادامه داد: اگر ما هم مثل صعودی ها گاو شیرده بودیم اینقدر با ما مخالفت نمی کردند، مردم حس می کنند کشورشان و مملکتشان گاو شیرده نیست بلکه شیر است.

حداد عادل گفت: مردم حس می کنند آزادی دارند و اگر نقد هم می کنند کسی جلوی آنها را نمی گیرد و مزاحمشان هم نمی شود و مردم حس می کنند آنچه می خواستند به دست آوردند.

وی تصریح کرد: مسئولین به دشمن اعتماد نکنند، آزادی را محترم بشمارند و قدر دینی بودن حکومت را بدانند که اساس این حکومت است و روح انقلاب دینی بودن است.


ناطق نوری: نسل فعلی می‌تواند وارث انقلاب ۵۷ باشد

حجت‌الاسلام ناطق نوری با اشاره به حضور نسل جدید در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این نسل با تفکیک مسائل از یکدیگر می‌تواند وارث خوبی برای انقلاب اسلامی و نسل سال ۵۷ باشد.
مسئولان در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ چه گفتند؟

حجت‌الاسلام احمد ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران گفت: افرادی که در ۴۰ سال پیش در این انقلاب نبودند و انقلاب را ندیدند، در حقیقت همان وارثین این انقلاب بوده و به خوبی می‌توانند انقلاب ۵۷ را اداره کنند.

وی افزود: نسل فعلی به خوبی می‌توانند قدرت تفکیک مسائل را داشته باشند و این امر بسیار مهم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1397 ، کدخبر: 6829259 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین