پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
دولت سوئیس با هدف تامین امنیت انتخابات خود از یک راهکار جالب کمک خواهد گرفت. این کشور قصد دارد با استخدام هکرها و پرداخت پاداش های نقدی به ارزش 30 هزار دلار به تامین امنیت سیستم رای گیری الکترونیک بپردازد.شرکت ها و محققان امنیتی باید پیش از شروع رسمی جلسه PIT ثبت نام کنند. ثبت نام به شرکت کنندگان اجازه قانونی برای حمله به سیستم های دولتی را ارائه می دهد، در نهایت نیز پاداش های نقدی را برای افرادی که برای اولین بار یک مسئله و نقض امنیتی را گزارش می دهند، پرداخت می شود.

شعار سالدولت سوئیس با هدف تامین امنیت انتخابات خود از یک راهکار جالب کمک خواهد گرفت. این کشور قصد دارد با استخدام هکرها و پرداخت پاداش های نقدی به ارزش 30 هزار دلار به تامین امنیت سیستم رای گیری الکترونیک بپردازد.

دولت سوئیس سیستم رای دهی آینده خود را با کمک هکرها ایمن تر از همیشه خواهد کرد. سخنگوی دولت در یک نشست مطبوعاتی گفت: "هکرهای متعهد از سراسر جهان می توانند به سیستم ما بپیوندند و به ارتقای امنیت سیستم ما کمک کنند."

تست نفوذ عمومی (PIT) بین 25 فوریه تا 2 مارس برگزار می شود و پاداش نقدی بین 100 تا 30،000 دلاری در دسترس هکرهایی است که در این آزمون همکاری کنند.

شرکت ها و محققان امنیتی باید پیش از شروع رسمی جلسه PIT ثبت نام کنند. ثبت نام به شرکت کنندگان اجازه قانونی برای حمله به سیستم های دولتی را ارائه می دهد، در نهایت نیز پاداش های نقدی را برای افرادی که برای اولین بار یک مسئله و نقض امنیتی را گزارش می دهند، پرداخت می شود.

افزون بر این ها، مقامات سوئیس شرکت سوئیسی SCRT SA را به عنوان یک سیستم شخص ثالث مستقل استخدام کرده اند که گزارش های آسیب پذیری را بررسی خواهد کرد.

حکومت سوئیس تصمیم گرفته تا آزمونهای نفوذ عمومی را در سیستم رای دهی الکترونیکی خود برای افزایش اعتماد دولت به این سیستم ها اجرایی کند. دولت سوئیس اعلام کرد که سیستم رای دهی الکترونیکی تا کنون بیش از 300 جلسه آزمون خصوصی را طی کرده است.

مقامات معتقدند که رای دهی الکترونیکی برای شهروندان سوئیس که در خارج از کشور زندگی می کنند روند رای دادن را آسان می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 21بهمن 97، کدخبر: 458662، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین