پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان اراکی سرود انقلاب را اجرا کردند.گروه سرود ۱۳۵۷ نفری (همسرایان فجر) شامل مدارس دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش اراک هستند که از یک ماه قبل تمرین این سرود در مدارس شروع شده تا امروز قبل از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در میدان شهدای اراک اجرا شود.

شعار سال: مراسم جشن تولد چهل سالگی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۸:۳۰ در اراک شروع شده و لحظاتی پیش گروه سرود ۱۳۵۷ نفری شعر انقلاب را همخوانی کردند.

گروه سرود ۱۳۵۷ نفری (همسرایان فجر) شامل مدارس دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش اراک هستند که از یک ماه قبل تمرین این سرود در مدارس شروع شده تا امروز قبل از راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در میدان شهدای اراک اجرا شود.

امسال یازدهمین سال اجرای متوالی این سرود زیبا است و مجموعه‌ کامل اجرای این سرود به صورت پک آماده و در موزه آموزش و پرورش استان مرکزی نگهداری می‌شود.

راهپیمایی اراک راس ساعت ۱۰ صبح در مسیر‌های پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز، مصلای بیت المقدس با حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه، برگزار خواهد شد.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان همراه با پخش زنده تلویزیونی هم از دیگر برنامه‌ها که در مسیر راهپیمایی اجرا می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران تاریخ انتشار 22بهمن 97، کدخبر: 726481، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین