پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
چهاردهمین نشست مدیران سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداریهای کلانشهرها با بررسی موضوعاتی چون شیوه های نوین سرمایه گذاری در شهرداریها به میزبانی کلانشهر مشهد برگزار می شود.

شعارسال: موسی الرضا متین راد، دبیر کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با اعلام این خبر گفت: این نشست در روز ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در کلانشهر مشهد برگزارمی شود و مدیران سرمایه گذاری شهرداری های ۱۷ کلانشهر به بحث و تبادل آرا، همفکری و هم افزایی در جهت پروژههای سرمایه گذاری کلانشهرها و استفاده از تجربیات مربوط به دستاورد سازمان ها و مبحث تامین مالی شهرداری ها از طریق سرمایه گذاری می پردازند.

متین راد اظهار کرد: در روز نخست پس از مراسم افتتاحیه چهاردهمین نشست، کارگاه تخصصی با موضوع نحوه جذب سرمایه گذاری خارجی درشهرداری ها برگزار می شود و سپس حاضران به بحث و بررسی پیرامون لایحه درآمدهای پایدار و موضوع شرکت تامین سرمایه در شهرداری های کلانشهرها می پردازند و در ادامه نیز نمایشگاه پروژه های سرمایه گذاری مشهد با حضور مدیران سرمایه گذاری شهرداری های کلانشهر افتتاح می شود.

وی افزود: در روز دوم این همایش کارگاه تخصصی با موضوع شیوه های نوین سرمایه گذاری با مشارکت عمومی و خصوصی ارائه و در ادامه نحوه تهیه مشوق های سرمایه گذاری در شهرداری ها با ارائه نمونه موردی مشهد بررسی می شود.

شایان ذکر است اولین نمایشگاه جامع سرمایه گذاری، فرصت ها و صنایع وابسته همزمان با این همایش از ۱۶ لغایت ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی کلانشهر مشهد بر گزار می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:16بهمن1397 ، کدخبر: 366873: www.imna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین