پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن حمله شدید به شرکت کنندگان در نشست ورشو بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت: صلح در یمن با هروله به سوی اسرائیل به دست نمی آید.

شعار سال: سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن حمله شدید به شرکت کنندگان در نشست ورشو بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد و گفت: صلح در یمن با هروله به سوی اسرائیل به دست نمی آید.

 به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن مشارکت دولت مستعفی در نشست ورشو و لکه دار کردن نام یمن در محفل بین المللی توطئه کننده علیه اعراب و مقدسات آنان علام کرد: ملت یمن حامی آرمان فلسطین هستند.

وی افزود: مشارکت خالد الیمانی (وزیر خارجه دولت مستعفی یمن) در نمایش مضحک ورشو نمایانگر میزان خواری و خفت خائنان به کشور است. دولت ادعایی با شرکت در ورشو نشان داد که بلاتکلیف و فرمانبردار سریع است و مواضعی اتخاذ می کند که جنایت ملی و قومی و دینی است.

سخنگوی انصارالله یمن بیان کرد: ماندن بیش از اندازه دولت مزدور در خارج آنرا آلوده به عادی سازی روابط(با رژیم صهیونیستی) کرده است و در پشت سر ریاض و ابوظبی حرکت می کند.

عبدالسلام افزود: هدف از نشست ورشو نابودی آرمان فلسطین است. مشارکت کشورهای ائتلاف ضد یمن و دولت مزدور در این نشست خیانت است. صلح در یمن از طریق هروله به آغوش اسرائیل محقق نمی شود.

وی از همه طیف های یمنی خواست که این موضع خفت بار را محکوم کنند و بر موضع یمن که همواره در کنار فلسطین بوده و خواهد بود، تاکید کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:26بهمن 1397، کدخبر:4542849،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین