پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
سالار عقیلی خواننده سرشناس موسیقی در حالی کنسرتی با تهیه کنندگی انجمن موسیقی استان مازندران در شهر ساری سالن سید رسول برگزار کرد که این کنسرت شاهد تخلفات بسیاری بود.

شعار سال : سالار عقیلی خواننده سرشناس موسیقی در حالی کنسرتی با تهیه کنندگی انجمن موسیقی استان مازندران در شهر ساری سالن سید رسول برگزار کرد که این کنسرت شاهد تخلفات بسیاری بود.
در ابتدا ظرفیت سالن که بر اساس آن مجوز صادر می‌شود، ۱۲۰۰ نفر بود ولی جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر وارد سالن شدند که بسیاری از آن‌ها بلیت‌هایی غیر رسمی خریداری کرده بودند. اگر انجمن موسیقی به دنبال لاپوشانی مالی نبود، می‌توانست از ابتدا مجوز کنسرت بالای ۱۲۰۰ نفر را از دفتر موسیقی دریافت کند که این اتفاق رخ نداد تا کسی متوجه درآمد میلیونی این انجمن از برگزاری این کنسرت نشود.
بی‌نظمی افسار گسیخته در ورودی‌های سالن و همچنین در داخل سالن از جمله دیگر نکات منفی این کنسرت بود که گویا هیچ مدیریتی برای برگزاری آن در نظر گرفته نشده بود.
حضور و اجرای تک خوان زن در این کنسرت تخلف نابخشودنی‌ای بود که قطعاً مدیران ارشاد ساری به آن رسیدگی خواهند کرد. اتفاقی که موجب حیرت و تعجب حاضران در سالن شده بود و بعد از کنسرت نیز اعتراض مردم فرهیخته و مذهبی را در پی داشت.
با توجه به اینکه متولی این کنسرت انجمن موسیقی استان مازندران بوده، پیش بینی می‌شود برخوردی قانونی و قاطع با مسئولان انجمن موسیقی شود تا دیگر شاهد این تخلفات گسترده در حوزه فرهنگ و هنر استان مازندران نباشیم.
هرچند گویا این تخلفات فقط برای افراد حقیقی دردسر ساز است و نهادهایی چون انجمن موسیقی و اداره ارشاد از قوانینی که خود وضع می‌کنند مبرا و استثنا هستند.

شعارسال
،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آخرین خبر ،تاریخ انتشار:27بهمن 1397 ،کد خبر:5015091،akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین